Jak stworzyć i urządzić sklep, aby sprzedawał? Jak dotrzeć do e-klienta milenijnego i sprzedać mu więcej? Na te i inne pytania odpowie Shop Doctor, dr Marek Borowiński, specjalista od psychologii koloru i visual merchandisingu, podczas Targów RetailShow w warszawskim Centrum EXPO XXI 16 i 17 listopada.
Warsztaty z Shop Doctorem odbędą się w hali nr 3 podczas Retail Innovations Theatre w dniach 16-17 listopada. Uczestnicy szkoleń posiądą wiedzę o trendach w aranżacji sklepów, poznają analizę sklepów, z różnych branż, które były audytowane przez Shop Doctora oraz poszerzą swoje kompetencje w zakresie obsługi klienta w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają efektywne metody angażowania klienta w proces dokonywania zakupów, sprzedaży w oparciu o narzędzia komunikacji wielopokoleniowej oraz dowiedzą się jakimi zasadami rządzi się aranżacja w sklepie oraz visual merchandising. Dowiedzą się, jak uzdrowić mały sklep przy ulicy i zwiększyć sprzedaż”, czy jak spojrzeć na swój punkt sprzedaży oczami klienta.
Dr Marek Borowiński swoją wiedze na temat visual merchandisingu oraz psychologii kolorów zdobywał na ASP. Radami, na temat ulepszania przestrzeni sklepowej oraz wprowadzania do niej innowacyjnych rozwiązań, dzieli się w swoim autorskim programie Shop Doctor na YouTubie. Marek Borowiński jest także przewodniczącym jury konkursu Best Shop Concept podczas targów RetailShow. Od 15 lat pomaga właścicielom sklepów w zwiększaniu obrotów. Audytował m.in. sklepy spożywcze, salony meblowe, samochodowe i motocyklowe, jak również platformy online.
Targi RetailShow to coroczna, największa impreza o charakterze b2b dla sektora retail w Polsce. Tegoroczna edycja jest już siódmą i odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Strefy podczas targów są podzielone tematycznie, m.in. na e-commerce, sieci gastronomiczne, produkty FMCG itd.
JK