Choć jesień za oknem, to warto z niecierpliwością czekać na wiosnę. 4-5 kwietnia 2017 w EXPO XXI Warszawa odbędzie się już dziewiąta edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Impreza z każdym rokiem staje się większa. Poprzednia edycja Targów pobiła frekwencyjny rekord – 4,5 tys. zwiedzających – jednak organizatorzy nie mają zamiaru zmniejszyć tempa, na kolejnej edycji ma być jeszcze lepiej. Wieść o sukcesie roznosi się szerokim echem po całej Europie i już dziś – na kilka miesięcy przed startem imprezy – udział na najważniejszym spotkaniu w branży zadeklarowało ponad 100 Wystawców z kraju i zagranicy.
Przyciąganie
Targi wzbudzają olbrzymie zainteresowanie zarówno wśród Wystawców, jak i Zwiedzających. Potencjał imprezy dostrzega coraz większa liczba międzynarodowych przedsiębioców. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Warto podkreślić, iż goście Targów reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową, czy reklamową – przecież każdy chce opakować swój produkt jak najlepiej!
Klucz do sukcesu
Targi Packaging Innovations – oprócz optymistycznych danych statystycznych, prezentujących liczbę Wystawców i Zwiedzających – mają również inne powody do dumy. Jednym z najistotniejszych z punktu widzenia Organizatorów jest zadowolenie gości Targów, którzy każdego roku doceniają wysoki poziom imprezy. Opinię tę potwierdzają słowa jednego z Wystawców, Mirosława Tobiasza z firmy Seufert Polska:
– Uczestniczymy w Targach Packaging Innovations od pierwszej edycji. W tym roku mamy bardzo dużo klientów – widać, że organizatorzy wiedzą jak promować wydarzenie w szerokim wachlarzu branż. Jesteśmy bardzo zadowoleni m.in. z tego powodu, że na naszym stoisku pojawiło się dużo przedstawicieli z wielu branż, kosmetycznej czy FMCG. Uważam, że te Targi są od paru lat najważniejszymi targami branży opakowań w Polsce. Po pierwsze mamy duży przegląd firm z zakresu copackingu, maszyn, generalnie wszystkiego, co jest związane z opakowaniami. Po drugie zawsze można zobaczyć coś innowacyjnego, spotkać lub zobaczyć dostawców, których towary mogą być interesujące teraz lub w przyszłości i przysłużyć się rozwojowi własnej linii produktów. Po trzecie,
w naszym kraju nie ma konkurencji, która byłaby w stanie przyciągnąć tylu wystawców i zwiedzających co Targi PI.
Kompozycja idealna
Uzupełnieniem Targów Packaging Innovations jest niezwykle bogaty program towarzyszący, na który składają się m.in. organizowane podczas imprezy konferencje oraz coroczny konkurs dla młodych projektantów opakowań – Strefa Studenta. W specjalnej przestrzeni targowej swoje dzieła prezentują zdolni, młodzi projektanci, finaliści konkursu na najciekawsze opakowanie. Udział w Targach jest dla nich przepustką do kariery, a kontakt z ekspertami z branży często owocuje propozycjami pracy lub staży.
Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations jest również strefa workShops, gdzie prezentacje i warsztaty prowadzą liderzy branży. Tematy spotkań są starannie dobierane i dotyczą kluczowych zagadnień związanych z rynkiem opakowań. Zapraszani goście są ekspertami w swoim fachu i chętnie dzielą się doświadczeniem.
Nowa edycja – nowe wyzwania
Nowością 9. edycji będzie strefa ECOPACK. Ochrona środowiska jest jednym z największych wyzwań współczesnego świata. Organizatorzy Targów z myślą o producentach i dystrybutorach opakowań przygotowują specjalną przestrzeń, gdzie zaprezentowane zostaną opakowania i etykiety biodegradowalne oraz wytwarzane z zastosowaniem ekologicznych technologii.
Targom zawsze towarzyszą dodatkowe atrakcje. Hitem poprzedniej edycji była prezentacja printu legendarnej Campbell’s Soup Cans dzieła Andy’ego Warhola z 1969 r., odręcznie podpisanego przez artystę. Co ciekawego czeka na gości kolejnej edycji? Tego dowiedzą się Ci, którzy regularnie będą odwiedzać stronę Targów www.packaginginnovations.pl. Kilka asów organizatorzy wciąż trzymają w rękawie. Jedno jest pewne – program 9. Międzynarodowych Targów Packaging Innovations zapowiada się arcyciekawie!
[galeria=”1″]
JK