Logo

Trade marketing

ATS Display Sp. z o.o. poszukuje ASYSTENTA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

– stała współpraca z Team Leaderem

– nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi i budowa więzi z istniejącymi klientami

– prezentacja oferty i możliwości firmy

– przygotowywanie ofert i cenników dla klientów

Od kandydatów oczekujemy:

– minimum średniego wykształcenia

– dobrej znajomości języka angielskiego – praca z klientem zagranicznym

– prawa jazdy kat. B

– umiejętności prowadzenia kilku spraw/projektów jednocześnie oraz poruszania się między nimi

– umiejętności pracy zespołowej

– otwartości umysłu

Oferujemy:

– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

– pakiet atrakcyjnych szkoleń, zajęcia językowe, pakiet medyczny

– realne możliwości awansu i rozwoju kompetencji

– adekwatne wynagrodzenie oraz system motywacyjny

– możliwość uczestnictwa w targach oraz spotkaniach branżowych w kraju i za granicą

– pracę w dynamicznym zespole, brak monotonii

Osoby spełniające w/w oczekiwania oraz zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: hr@atsdisplay.com

www.atsdisplay.com

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”.