Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
– stała współpraca z Team Leaderem
– nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi i budowa więzi z istniejącymi klientami
– prezentacja oferty i możliwości firmy
– przygotowywanie ofert i cenników dla klientów
Od kandydatów oczekujemy:
– minimum średniego wykształcenia
– dobrej znajomości języka angielskiego – praca z klientem zagranicznym
– prawa jazdy kat. B
– umiejętności prowadzenia kilku spraw/projektów jednocześnie oraz poruszania się między nimi
– umiejętności pracy zespołowej
– otwartości umysłu
Oferujemy:
– zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– pakiet atrakcyjnych szkoleń, zajęcia językowe, pakiet medyczny
– realne możliwości awansu i rozwoju kompetencji
– adekwatne wynagrodzenie oraz system motywacyjny
– możliwość uczestnictwa w targach oraz spotkaniach branżowych w kraju i za granicą
– pracę w dynamicznym zespole, brak monotonii
Osoby spełniające w/w oczekiwania oraz zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: hr@atsdisplay.com
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”.