Logo

Event MIX

Communication Unlimited dla największego na świecie producenta systemów deskowań i rusztowań

Most Świętokrzyski, Złote Tarasy, Świątynia Opatrzności Bożej w Warszawie, ERGO ARENA, Centrum Nauki Kopernik, czy PGE Narodowy to tylko niektóre z ważniejszych realizacji PERI w Polsce. O silnej pozycji firmy świadczy blisko 50-letnie doświadczenie i pozycja lidera na rynku systemów deskowań i rusztowań.

Z okazji otwarcia zmodernizowanego, jednego z najnowocześniejszych w Europie centrów logistycznych PERI w Płochocinie pod Warszawą Communication Unlimited zorganizowało uroczystą galę dla Klientów i partnerów biznesowych firmy, którą poprowadził Tomasz Kammel. Na uroczystość licznie przybyli partnerzy PERI z największych firm budowlanych z całej Polski. Obecni byli również członkowie zarządu i rady nadzorczej całej grupy PERI. Łącznie w gali uczestniczyło ponad 350 osób.

Do zadań agencji CU należała również produkcja filmu rozpoczynającego uroczystość, pokazującego historię, doświadczenie oraz potencjał firmy. Wydarzenie miało miejsce w dość nietypowym otoczeniu – w hali pierwomontażu PERI – w której na co dzień odbywają się montaże nietypowych form deskowań. Tło dla wydarzenia stanowiły instalacje wykonane z systemowych elementów PERI, a niektóre z nich posłużyły jako konstrukcje sceniczne dla występujących artystów.

PERI Polska świadczy kompleksowe usługi w zakresie: obsługi logistycznej, remontów, pierwomontażu form specjalnych, szkoleń dla pracowników i klientów, projektowania oraz specjalistycznego oprogramowania. Jednak nie jest to jedyne pole jej działań.  Firma angażuje się również w sponsoring sztuki. Przykładem może być m.in. zrealizowany innowacyjny projekt – betonowy zegar o skomplikowanym kształcie geometrycznym i ciekawych rozwiązaniach rzeźbiarskich, który został zaprezentowany na konferencji „Dni Betonu 2014”, wsparcie wystawy Pawła Kowalewskiego „Symulator totalitaryzmu”, której PERI było partnerem w 2012 r. oraz udostępnienie elementów PERI do stworzenia instalacji Leona Tarasewicza podczas wystawy w Muzeum Narodowym we Wrocławiu w 2008 r.

MW