Logo

Trade marketing

Brandy Design dla marki Dermiss by Farmona

Dermiss to nowa linia kosmetyków firmy Farmona. Marka jest inspirowana rytualną azjatycką koncepcją pielęgnacji, opartą na zasadzie layeringu, która zakłada stosowanie od kilku do kilkunastu produktów nakładanych w odpowiedniej kolejności. Podział na kroki odpowiada również na współczesne zainteresowanie chronokosmetyką, czyli pielęgnacją zsynchronizowaną z naturalnym rytmem organizmu.Owo innowacyjne podejście do pielęgnacji, wsparte jest przez wyraziste, oparte na typografii projekty opakowań Brandy Design.

– Dzięki zastosowaniu na froncie dużych, czarnych cyfr złożonych czcionką zbliżoną do typu Bodoni, kojarzącą się mocno z logotypami pism modowych – kultowego magazynu Vogue czy swego czasu Twój Styl, nowa marka wyróżnia się doskonale na półce, komunikując jasno koncept marketingowy, jakim jest odpowiednia kolejność kroków pielęgnacji. Zabieg ten sprawił, że nowoczesny design opakowania budzi zarazem konotacje ze światem kobiet, mody i klasycznej elegancji  – mówi szef kreacji agencji Brandy Maciej Konopka.

Poza numeracją specyfikę produktów podkreślają dodatkowo zróżnicowana, lekko zgaszona kolorystyka oraz subtelnie wyłaniające się z tła zdjęcia fragmentów kobiecego ciała.

Chociaż marka Dermiss dopiero niedawno zadebiutowała na rynku, już spotyka się z pozytywnym przyjęciem przez konsumentów. Jej przykład pokazuje, jak ważne jest w agencji brandingowej rozumienie idei marki i jej pozycjonowania oraz efektywna współpraca z działem marketingu. Dzięki temu projekty opakowań Dermiss nie tylko wyróżniają się w swojej kategorii i są świetnie widoczne na półce, ale też, co ważniejsze, oddają założenia marki i budują jej spójny obraz. 

JK