Logo

Trade marketing

Fit&Easy z nowym designem opakowań

Marka Fit&Easy, oferująca wyselekcjonowane mieszanki warzyw i sałat gotowych do spożycia, przeszła proces redesignu opakowań. Zmieniona szata graficzna komunikuje najważniejsze wartości marki – naturalność, wygodę i jakość. Produkty w nowych opakowaniach dostępne są na rynku od listopada br.

Znaną w całej Polsce i wysoko cenioną przez konsumentów markę Fit&Easy wyróżnia m.in. bogate portfolio produktów: mieszanek warzyw, sałat jednorodnych, baz do koktajli i wygodnych lunchboxów. Warzywa uprawiane w oparciu o najlepsze tradycje ogrodnicze, dostępne są w poręcznych opakowaniach, już umyte i gotowe do spożycia bezpośrednio po otwarciu. To oferta skierowana przede wszystkim do osób aktywnych, ceniących zdrowy styl życia, świadomie komponujących codzienne menu i poszukujących naturalnych produktów najwyższej jakości.

Najważniejsze cechy marki komunikowane są teraz na nowych opakowaniach. Co więcej  wprowadzone zostało nowe hasło marki „Polubisz za wartość”, które w atrakcyjny sposób komunikuje połączenie wysokiej, pewnej jakości i doskonałego smaku. Na opakowaniach pojawił się również motyw pola i hasło – Z tradycyjnych upraw polowych nawiązujące do pełnej naturalności, a także pochodzenia warzyw z tradycyjnych polowych upraw. Konsumenci z łatwością odnajdą na opakowaniach skład produktu, komunikat na temat gotowości do spożycia, a także informację o 100% naturalności składników. Dodatkowo, na odwrocie każdego artykułu widnieje inspirujący przepis z propozycją podania i zdjęciami, a także zestaw rekomendacji, z czym najlepiej łączyć dany produkt, by uzyskać oryginalny i kreatywny efekt kulinarny. Zgodnie z trendem konsumenckim zakładającym jak najlepsze poznanie marki na zasadzie „wiem, co jem”, Fit&Easy na odwrocie opakowań umieściło historię firmy, która opiera się na doświadczeniach wielu pokoleń, szacunku do natury i dbałości o jakość produktów. 

Nowa szata graficzna utrzymana jest w bliskiej grupie docelowej, eko stylistyce, która nawiązuje do popularnego trendu slow food. Produkty marki Fit&Easy w nowych opakowaniach, dostępne są w sklepach na terenie całego kraju.

JK