Samorządowcy z całego kraju przyjechali do Rzeszowa, by poznać najlepsze praktyki w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego. Pierwszy dzień tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zebrał ekspertów, którzy przedstawili najważniejsze zalety badań marketingowych w planowaniu strategii wizerunkowej. Blisko 150 uczestników wypełniło salę konferencyjną Hotelu Rzeszów po brzegi. W trakcie Kongresu rozdano również statuetki Cyfrowy Samorząd 2016.
W trakcie pierwszego dnia VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpiło 11 prelegentów.
Nagrody Cyfrowy Samorząd 2016
Podobnie jak w ubiegłym roku w trakcie Kongresu rozdano nagrody dla jednostek samorządu terytorialnego, które wyróżniły się w tym roku skuteczną promocją prowadzoną w internecie. Pierwsze miejsce odebrali przedstawiciele Gminy Wielopole Skrzyńskie – gmina w ubiegłym roku zajęła trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasta Sanoka, a statuetkę za miejsce trzecie odebrali przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.
Kongres, to nie tylko prelekcje
Ideą konferencji jest dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.
Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Patronem medialnym jest OOH magazine.
MW