Logo

Trade marketing

ViperPrint wprowadza nowe formaty ulotek

Drukarnia ViperPrint poszerza swoją ofertę aż o 24 różne formaty ulotek składanych. Nowe produkty znajdują liczne zastosowania w sektorze B2C.

Ulotki są falcowane lub bigowane, składane w okienko, harmonijkę i mapę, a także 3xC, 3xZ i na pół, w V. Mogą posłużyć nie tylko jako materiały stricte reklamowe, lecz także informacyjne. Doskonale sprawdzają się np. jako karty menu, mapki poglądowe czy minifoldery.

– Nasi klienci realizują rozmaite, często bardzo oryginalne projekty. Dlatego chcemy, by mieli szeroki wybór i mogli znaleźć u nas dokładnie to, czego potrzebują – mówi Kamila Labocha, dyrektor generalna ViperPrint.

Dodatkowym atutem drukarni są krótkie terminy realizacji. Ulotki można łatwo zamówić przez Internet, bez konieczności wizyty w drukarni. Przesyłka jest bezpłatna.

www.viperprint.pl

JK