Już po raz szósty, w okresie przedświątecznym Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprosiło przedstawicieli rynku eventowego do udziału w Elfach SBE – świąteczno-charytatywnej akcji, połączonej z podsumowaniem roku. Udział w tegorocznej akcji wzięli jak co roku przedstawiciele branży eventowej, darczyńcami były zarówno firmy, jak i osoby prywatne związane z branżą. W tym roku dary zbierano dla jednego z warszawskich domów dziecka oraz dla Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym ECHO. Spotkanie odbyło się 1 grudnia 2016 r. w Parku Miniatur Woj. Mazowieckiego.
Elfy SBE to coroczna akcja charytatywna prowadzona przez Stowarzyszenie Branży Eventowej od 2011 roku. Przed Świętami Bożego Narodzenia członkowie SBE, a także zaproszeni goście, zbierają wspólnie dary dla wybranych ośrodków pomocy i potrzebujących osób. Wspólna akcja charytatywna łączy i integruje branżę w szczytnym celu.
W tegorocznej edycji Elfów udział wzięli członkowie SBE – agencje, obiekty eventowe i podwykonawcy – zebrali w tym roku dary obejmujące pełną listę potrzeb przedstawionych przez Filię Domu Dziecka nr im. Ks.G.P. Baudouina w Warszawie oraz Polską Fundację Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym ECHO, a wśród nich artykuły codziennego użytku, zabawki, ubrania, a także specjalistyczny sprzęt przeznaczony dla dzieci niedosłyszących. Podczas spotkania zbierane były również datki dla wybranej placówki.
Spotkanie poprowadziła Aleksandra Mikołajczyk, która od grudnia br. zasiliła szeregi członków niezależnych SBE. Podczas części oficjalnej Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu SBE oraz Olga Krzemińska-Zasadzka, Wiceprezes Zarządu SBE opowiedziały o dorocznej akcji Elfy SBE oraz o placówkach, które wspierane były podczas tej edycji. Po części oficjalnej wystąpił Chór Grochów. Gospodarzem wydarzenia oraz partnerem strategicznym był Park Miniatur Woj. Mazowieckiego, dawna siedziba Banku Wilhelma Landaua.
– Było nam niezmiernie miło gościć członków Stowarzyszenia Branży Eventowej, a także ich gości w naszych progach. Miejsce to zabytkowe, secesyjne wnętrze gmachu dawnego Banku „Wilhelm Landu”, wzniesionego na początku XX wieku. Budynek niemal niezniszczony przetrwał II wojnę światową, dzięki czemu możemy cieszyć się oryginalnymi wnętrzami m.in. dawnej sali operacyjnej banku, w której goście Gali ELFY SBE mieli okazję się spotkać. Obecnie jest to siedziba Park Miniatur Woj. Mazowieckiego – instytucji nastawionej na działalność kulturalną i edukacyjną w zakresie szerzenia kultury i historii m. st. Warszawy – powiedziała Maria Wardzyńska, przedstawicielka Parku Miniatur.
[galeria=”1″]
Partnerem strategicznym tegorocznej edycji Elfów SBE była również firma Accata Catering, która dołączyła do grupy członków SBE w sektorze podwykonawcy. Partnerami wydarzenia byli: Aleksandra Mikołajczyk, Rent Desing, Marcin Szajnfeld, który zadbał o oprawę fotograficzną. Patronami medialnymi: MICE Poland, OOH Event!, MeetingPlanner.pl, kreatorzy.eu, Salebiznesowe.pl, mojekonferencje.pl, sterfamice.pl, konferencje.pl., 4swiaty.com.
***
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji
i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem i wspólnie z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania twórcą (organizatorem) Studium Podyplomowego Event Management. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.
JK