Logo

Event MIX

II edycja 4 Design Days

Na ok. 100 dni przed drugą edycją 4 Design Days (4DD) w Katowicach w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach (16-19 lutego 2017 r.) już ponad 100 firm zgłosiło się do udziału w części targowej. Trwają prace nad zakresem tematycznym debat i sesji. Wydarzenie ponownie przybierze formułę dwóch dni dla branży oraz dwóch dni otwartych dla każdego, kto interesuje się designem, architekturą i wystrojem wnętrz.

W dniach 16-19 lutego 2017 roku, ikony światowego i polskiego designu, czołowi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe oraz deweloperzy, inwestorzy i samorządowcy spotkają się na 4 Design Days w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, by dyskutować o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze, na rynku nieruchomości, wyposażenia wnętrz oraz wzornictwie. Konferencji towarzyszyć będzie szereg wydarzeń, w tym gale z wręczeniem nagród, spotkania z ciekawymi postaciami, prezentacje i dni otwarte dla mieszkańców regionu z targami oraz akademią designu dla dzieci.

– Już teraz pracujemy z ponad 100 firmami, które chcą zaprezentować swoje produkty podczas drugiej edycji 4 Design Days. Mamy do dyspozycji 8 tys. m2 powierzchni ekspozycyjnej, spodziewamy się, że liczba wystawców jeszcze znacząco wzrośnie. Szacujemy, że część targową odwiedzi 20 tys. uczestników, a dwa biznesowe dni konferencji nawet 3,5 tys. osób – mówi Wojciech Kuśpik, pomysłodawca i organizator 4DD, prezes Grupy PTWP. – Drugie 4 Design Days to jeszcze większy rozmach, nowe wydarzenia i eventy – dodaje.

Pierwsze dwa dni 4 Design Days zaplanowano z myślą o profesjonalistach z kraju i zagranicy. 16 i 17 lutego 2017 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędą się debaty i dyskusje, branżowe konferencje takie jak Property Forum Katowice 2017 (regionalne spotkanie właścicieli i zarządców firm działających na rynku nieruchomości komercyjnych), Housemarket Silesia Forum 2017 (poświęcone regionalnemu rynkowi mieszkaniowemu) i Forum Branży Meblowej oraz towarzyszące im konkursy.

18 i 19 lutego 2017 r. to dni otwarte dla mieszkańców regionu, które obfitować będą w wystawy, wernisaże, ekspozycje użytecznych i designerskich produktów oraz spotkania z architektami i projektantami. Wśród firm, które zaprezentują swoje produkty znajdą się m.in.: Abet Laminati, Aquaform, Besco, Bozza Concept‘ n Design, Cobu Design, Concreate, Dako, Deante, Intercasa, Internorm, Maxfliz, Noti, Paged Meble, Pepe Design, Piu Design, Vigo Meble.

4 Design Days 2017 ma już zaprojektowane swoje „ABCD”, czyli najważniejsze tematy sesji dyskusyjnych.

– Będziemy rozmawiać o architekturze i designie, ale także o biznesie i człowieku. Biznes potrzebuje dziś dobrej architektury i najlepszych projektantów – to inwestycja w przyszłość. Niezależnie od typu projektu, na pierwszym planie jest jednak człowiek i jego potrzeby. Dyskusje prelegentów – wybitnych architektów, projektantów, ale także przedstawicieli biznesu – skupią się na architekturze, która dynamicznie się rozwija, nadrabia zaległości i wspina się na podium, stając się architekturą przez duże „A” oraz designie, który nie jest chwilową modą, ale może być sposobem na konkurencyjność przedsiębiorstw oraz przynieść sukces i pieniądze – mówi Małgorzata Lewandowska, redaktor naczelna propertydesign.pl. – Zainteresowanych zapraszamy do współpracy przy szczegółach agendy wydarzenia oraz do udziału w części wystawienniczej – dodaje.

W pierwszej edycji wydarzenia, w lutym 2016 r., wzięło udział ponad 3,5 tys. gości biznesowych, a blisko 20 tys. osób odwiedziło ekspozycje ponad 100 producentów mebli i wyposażenia wnętrz oraz targi dizajnu niezależnego.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW