Logo

Trade marketing

Bystrzacho! Podpisz swoją wodę!

Ta woda należy do Małgosi, ta do Michała, a ta do Oli – Nestlé Waters wprowadza nową butelkę wody Nestlé Pure Life, która daje dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. Woda „Bystrzacha” od Nestlé Pure Life, przeznaczona dla starszych dzieci wchodzi na rynek w grudniu. 

„Bystrzacha”, „Kosmiczna Gwiazda” i „Mistrzunio” – to trzy rodzaje nowych etykiet źródlanej wody niegazowanej, które Nestlé Pure Life wprowadza właśnie na rynek. Kolorowe opakowania są wynikiem konsultacji z dziećmi w wieku szkolnym oraz z ich mamami. Elementem, który wyróżnia nowy produkt jest specjalne miejsce na  etykiecie, w którym dzieci mogą wpisać swoje imię lub „ksywkę”.

Nowy format wody jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat. Marka Nestlé Pure Life zdecydowała się na wprowadzenie nie tylko trzech rodzajów kolorowych etykiet na butelkach, ale także na zaprojektowanie charakterystycznych barwnych i dwustronnych zgrzewek, posiadających walor edukacji przez zabawę – na każdej z nich znajduje się labirynt do rozwiązania przez dzieci. Działanie to wpisuje się w strategię marki, która zwraca szczególną uwagę na edukację rodzin w zakresie prawidłowego i regularnego picia wody oraz promuje korzyści płynące ze zdrowego nawodnienia.

– Wiemy jak dużą rolę w rozwoju dzieci odgrywa picie wody. Chcąc je do tego zachęcić przygotowaliśmy specjalną linię butelek. Wierzymy, że możliwość wyboru etykiety oraz podpisania butelki własnym imieniem sprawi, że dzieci będą sięgały po wodę chętniej i z większą radością. Nie będą także więcej mylić się, do kogo należy konkretna butelka – mówi Zbigniew Danilewski, Kierownik Marki Nestlé Pure Life.

Głównym założeniem działań promocyjnych jest wsparcie sprzedaży wchodzącego na rynek nowego formatu wody Nestlé Pure Life „Bystrzacha” oraz promowanie zdrowego nawyku picia wody również w okresie zimowym. Wielokanałowa kampania komunikowana jest poprzez opakowania butelek i zgrzewek, materiały POS, a także nową stronę internetową marki oraz działania w social media.

Autorem koncepcji opakowań i ich kreacji jest Nairobia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121 PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

JK