Logo

Trade marketing

Karl Knauer KG z nagrodą World-Star-Award 2017

Technologia uszlachetnienia doceniona – opakowanie Glenmorangie Whisky zachwyciło międzynarodowe jury fachowców z WPO (World Packaging Organisation) zostało odznaczone zaszczytną nagrodą „World-Star-Award 2017“ w kategorii „Beverages“.

Niezwykle złożone, uszlachetnione opakowanie sprawiło, że jurorzy, z błyszczącymi oczami stwierdzili: „Nigdy do tej pory nie umieszczono aż tylu elementów 3D na tak dużej powierzchni. Ponad 16.000 soczewek 3D zostało połączonych z elementami holograficznymi, co wywołuje niesamowity efekt opakowania“, tak brzmiało uzasadnienie jury.

Dodatkowego blasku dodają opakowaniu takie uszlachetnienia, jak lakier hybrydowy UV, nadruk na wewnętrznej stronie oraz logo z natłoczonym reliefem. 

– Zawsze wspaniałą rzeczą jest, gdy nasze innowacyjne rozwiązania dotyczące opakowań wzbudzają sensację w świecie fachowców – cieszy się Martin Glatz, kierownik sprzedaży, marketingu, badań i rozwoju oraz członek kierownictwa firmy Karl Knauer KG.

– Dzięki nowoczesnym konstrukcjom i technikom uszlachetniania tworzymy dla naszych klientów cenne doznania związane z ich marką i z pozycjonowaniem ich marek. Móc błyszczeć innowacjami, wspierać sukcesy klientów w sprzedaży oraz zachwycać jurorów na międzynarodowych konkursach, to dla nas bodziec do dalszej pracy – komentuje Martin Glatz.

Cenna nagroda „World Star“ przyznawana jest co roku przez WPO – World Packaging Organisation – międzynarodową organizację non-profit złożoną z 23 instytucji, związków i stowarzyszeń ze świata opakowań. Wszyscy zwycięzcy odznaczeni zostaną w ramach ceremonii Interpack w maju 2017 roku w Düsseldorfie.

Źródło: www.karlknauer.pl

JK