Agencja Anix Event otworzyła pierwszy w Warszawie butik włoskiej marki Tezenis. Event inauguracji flagowego sklepu Tezenis w Galerii Handlowej Arkadia połączony był z koncertem ambasadorki marki, brytyjskiej piosenkarki Rity Ory, jednego z najgorętszych obecnie nazwisk sceny muzycznej i modowej.
Koncert Rity Ory i otwarcie butiku było pierwszym tego typu eventem w Polsce. Na spotkanie z wokalistką przyszły tłumy fanów, dziennikarzy, stylistów oraz influencerów związanych ze światem mody, w tym między innymi Julia Kuczyńska (Maffashion), Jessica Mercedes (Jemerced) Karolina Gilon, Angelika Mucha (LittleMoonster96) czy Katarzyna Pytel (Pani Ekscelencja). Po występie Rity Ory w butiku Tezenis została zaprezentowana pierwsza w historii marki, autorska kolekcja gwiazdy. Piosenkarka odpowiadała także na pytania mediów zaproszonych przez markę Tezenis oraz złożyła autograf na ścianie butiku.
Do zadań agencji należała kompleksowa organizacja koncertu w galerii handlowej (w tym między innymi nagłośnienie, oświetlenie oraz budowa scenografii i sceny koncertowej zgodnie z riderem artystki, pełne zabezpieczenie koncertu – zapewnienie obecności stu wykwalifikowanych ochroniarzy, stworzenie strefy VIP), otwarcie butiku (budowa scenografii wraz z organizacją press roomu, nagłośnienie i catering) oraz przygotowanie specjalnie na tę okazję trucka reklamowego. Agencja odpowiedzialna była także za wybrane działania Public Relations oraz osobistą ochronę piosenkarki od momentu jej przybycia do Polski.
Event został przygotowany we współpracy z działem komunikacji firmy Calz Polska oraz wspólnie z firmami: Media Service i Conaction i Walkrys Security.
JK