Logo

Trade marketing

Majonez Kielecki z nową etykietą

Flagowy wyrób Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”, produkowany nieprzerwanie od ponad 57 lat właśnie przeszedł restylizację etykiety.  W ten sposób producent postanowił podnieść walory estetyczne opakowania oraz uwypuklić wysoką jakość produktu, zachowując przy tym znany od lat konsumentom wizerunek.

Dotychczasowa etykieta została przystosowana do obecnie obowiązujących trendów graficznych. Zmodyfikowano czcionkę oraz dodano elementy rozświetlające napisy. Dzięki temu całe opakowanie nabrało świeżości oraz lekkości. Bardziej czytelne stały się także kluczowe informacje dot. tradycji produkcji wyrobu,  jego składu oraz otrzymanych nagród i certyfikatów. Uszlachetniona etykieta znajdzie się na słoikach o pojemności 170 ml, 310 ml, 410 ml, 500 ml i 700 ml, a także na opakowaniach adresowanych do odbiorców HoReCa.

Co warte podkreślenia, smak oraz receptura Majonezu Kieleckiego pozostały bez zmian.

– Restylizacja etykiety naszego sztandarowego wyrobu jest wynikiem realizacji długofalowej strategii rozwoju. Staramy się umiejętnie łączyć tradycyjny charakter produktów z nowoczesną komunikacją. Liczymy, że Majonez Kielecki w uszlachetnionej szacie graficznej przypadnie do gustu konsumentom i jeszcze bardziej zachęci ich do zakupu. Sadzimy także, ze taka subtelna zmiana korzystnie wpłynie na wizerunek Majonezu Kieleckiego – mówi Zbigniew Mojecki, Z-ca Prezesa ds. Handlowych. 

JK