Agencja Defacto zrealizowała konferencję dla liderów Coca-Cola HBC Polska „Leadership Conference 2016”. Event odbył się 5 i 6 grudnia w hotelu Narwil w Serocku. Wzięło w nim udział ok. 500 managerów Coca-Cola HBC Polska.
Spotkanie było poświęcone m. in.:
– Podsumowaniu 2016 roku
– Przedstawieniu planów na 2017
– 25-leciu rozpoczęcia biznesu Coca-Cola w Polsce
– Wręczeniu nagród dla najlepszych pracowników i zespołów
Wydarzenie zostało zrealizowane w konwencji telewizyjnej. Miejsce spotkania zmieniło się w gigantyczne studio z multimedialną scenografią, rekwizytami, oprawą świetlną, graficzną i dźwiękową typową dla dużych produkcji TV. Uczestnicy konferencji zostali zaproszeni do wzięcia udziału w realizacji programu ‘na żywo. Specjalnie na potrzeby wydarzenia została stworzona marka stacji: „Coca-Cola ONE CHANNEL” oraz unikalna formuła programowa korespondująca z tematyką poszczególnych wystąpień, prezentacji.
Osoby prowadzące oraz prelegenci wcielili się w rolę gospodarzy, gości i uczestników programów TV. Całość wyreżyserował Maciej Sobociński, a poprowadził duet: Patricia Kazadi i przedstawiciel firmy. Gościem specjalnym konferencji był Jerzy Owsiak, który opowiedział o 25 latach wyjątkowych emocji towarzyszących grze Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Po części oficjalnej i przerwie przeznaczonej na liczne atrakcje zorganizowane strefach produktowo-tematycznych (strefy produktowo-tematyczne nie należały do zadań agencji) rozpoczęła się galowa cześć konferencji. Gwiazda wieczoru – „Magic of Y” dał pokaz nowoczesnej magii, a do tańca porwał wszystkich zespół: „Drugi Tydzień”.
[galeria=”1″]
Agencja Defacto odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację konferencji, na którą złożyły się: merytoryczna część oficjalna oraz galowa część wieczorna. Nad produkcją i sprawnym przebiegiem wydarzenia czuwały: Magdalena Dziołak – Senior Event Manager, Magda Paplińska – Senior Event Manager oraz Edyta Popławska – Dyrektor ds. Produkcji Eventów. Tegoroczna konferencja liderów była trzecią z rzędu zrealizowaną przez Coca-Cola HBC Polska we współpracy z Defacto.
JK