Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. To w jaki sposób ta dokonująca się na naszych oczach transformacja sektora wpłynie na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu czy trendy konsumenckie będzie jednym z głównych tematów, które zostaną rozwinięte podczas Retail Summit 2017.
Poza wymianą strategicznych informacji, jak zawsze w programie dwa intensywne dni rozmów o biznesie, wypełnione spotkaniami oraz networkingiem.
Cel Kongresu Retail Summit od lat pozostaje niezmienny – stworzenie przestrzeni dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, służącej budowaniu trwałych relacji, nawiązywaniu współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Jak mówi organizator „Tu bije serce polskiego handlu!”.
Ubiegłoroczna relacja z kongresu:
[youtube=”tyQqAq3S_tc”]
http://retail-conferences.com/
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.
KL