Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz czwarty wzięła udział w największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 10-12 stycznia 2017 roku w Düsseldorfie.
– Cieszymy się, że po raz kolejny nasza organizacja branżowa mogła wziąć udział w największym wydarzeniu branżowym w Europie. Targi PSI 2017 dały nam możliwość promowania firm Członkowskich PIAP za granicą, jak również nawiązania ciekawych relacji z organizacjami branżowymi z innych krajów. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż Katalog PIAP staje się coraz bardziej rozpoznawalną i budzącą zainteresowanie publikacją również za granicą– mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
Targi były doskonałą okazją do spotkań z producentami, dystrybutorami, agencjami reklamowymi i organizacjami branżowymi z całego świata. Podczas wydarzenia odbyła się premiera nowego Katalogu PIAP 2017, który z tej okazji powstał w wersji polsko-angielskiej. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z targów PSI 2017
PSI Düsseldorf to największe międzynarodowe targi produktów reklamowych i platforma zrzeszająca producentów i dystrybutorów z branży. Tylko tutaj specjaliści mają pełen obraz najnowszych trendów i nowości w sektorze produktów reklamowych. Targi PSI 2017 w Düsseldorfie odbyły się w dniach 10 -12 stycznia 2017.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK