W wyniku wygranego przetargu agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo. Produkt jest lekiem na zaburzenia erekcji, dostępnym bez recepty.
Czteryczwarte stworzyło markę o uniwersalnym, męskim wizerunku. Specjalnie dobrana typografia i symbol komunikują skuteczność i dyskretnie sugerują obszar działania. Wdrożony design jest prosty, z czytelnym, geometrycznym podziałem na część z logotypem i nazwą substancji czynnej oraz część opisową, z panelem tekstowym podkreślającym wskazanie, dawkowanie i smak.
Zastosowana kolorystyka pozwala na wyeksponowanie charakterystycznego, trójkątnego kształtu tabletki. Obok dominującej czerni użyto koloru niebieskiego, tradycyjnie kojarzonego z kategorią leków na zaburzenia erekcji. Stworzone w ten sposób opakowanie zwraca uwagę i jest łatwe do zapamiętania, co ułatwia zlokalizowanie produktu na półce aptecznej. Dodatkowym atutem są niewielkie gabaryty pudełka, uwzględniające potrzebę dyskrecji.
– Czteryczwarte Brand Design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupiamy ponad trzydziestopięcioosobowy zespół strategów, projektantów, rysowników, ilustratorów konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP – podkreśla Joanna Aleksandrowicz z Czteryczwarte Brand Design.
JK