Gin Lubuski 7 Years Old to nowy produkt z rodziny najpopularniejszego w Polsce Ginu Lubuskiego produkcji Henkell & CO. Za jego szatę graficzną odpowiedzialne jest warszawskie studio projektowe Brandy Design, specjalizujące się w budowaniu marek poprzez opakowania.
– Praca nad submarką Ginu Lubuskiego była dla nas ciekawym wyzwaniem Oczywistą wręcz koniecznością było zachowanie ikonicznego charakteru tego produktu, a co za tym idzie – specyficznego dla niego zielonego szkła, białej etykiety, niezmienionego usytuowania logotypu, przy jednoczesnym dokonaniu takich zmian, które uplasowałyby produkt na półce premium. Zaproponowaliśmy zatem nowy, sugerujący rozcięcie kształt etykiety, którą wyróżniają dodatkowo skomplikowane ornamenty i wyszukane gilosze, co w połączeniu z lekko urozmaiconym kształtem nowej butelki sprawiło, że etykieta Ginu Lubuskiego 7 Years Old nabrała szlachetności. Opakowanie po tych zmianach podkreśla zarówno długoletnią tradycję produkcji polskiego ginu, jak i stanowi obietnicę najwyższej jakości– mówi dyrektor kreatywny agencji, dr Maciej Konopka.
Dzięki uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu oraz użyciu form i zdobień odwołujących się do bogatej tradycji trunku, Gin Lubuski 7 Years Old zyskał należną mu pozycję w kategorii alkoholów premium. Butelka zapakowana została w ozdobną, pokrytą metalizującym ornamentem tubę, by produkt mógł sprawdzić się w roli eleganckiego prezentu.
– Gdyby udało się klientowi wyegzekwować od chińskiego producenta odpowiedniej jakości biel tuby, efekt byłby jeszcze lepszy – dodaje Daria Tymińska, senior designer w Brandy Design.
JK