Logo

Trade marketing

„Co mówi Twoje opakowanie?” – pierwsza konferencja szkoleniowa Label Innovations

Etykiety.pl Etigraf  wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: „Co mówi Twoje opakowanie? – Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami”.

Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek.

Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:

– analizy i oceny potrzeb konsumenckich,

– analizy i oceny trendów rynkowych,

– budowania silnych marek,

– budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,

– konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.

 

Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10.00 – 17.00

Miejsce:  targi Packaging Innovations na terenie EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna

Rejestracja i sprzedaż biletów:  www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl – SZCZEGÓŁY TUTAJ

Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu  3 marca 2017 r.

Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.

Konferencja jest skierowana do:

– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami, 
– Brand Managerów, 
– Product Managerów, 
– pracowników działów marketingu różnego szczebla,
– szefów sprzedaży i zakupów.

Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58

rejestracja i kawa na otwarcie

10:58 – 11:00  

otwarcie

11:00 – 11:45

Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki – dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal

11:45 – 12:15

Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? – Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe

12:15 – 13:00

Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

13:00 – 13:40

przerwa obiadowa     

13:40 – 14:10

Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing

14:10 -14:35   

Zmiana wizerunku poprzez etykietę – analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf

14:35 – 14:55

przerwa kawowa

14:55 – 15:15  

Silna marka – czyli jaka? – Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf

15:15 – 16:00

Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak– Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA

16:00 – 16:45

Storytelling w budowaniu wartościowej marki – Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego

16:45 – 17:00

Zamknięcie konferencji – Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf

OOH magazine jest patronem medialnym konferencji i targów Packaging Innovations.​

www.etykiety.pl

JK