Targi EuroShop w Düsseldorfie to największe i najważniejsze w swojej branży targi na świecie, które za każdym razem przyciągają rzesze zainteresowanych nowościami handlowców.
W zakresie wyposażania, organizacji i zabezpieczania sklepów, magazynów i pozostałych komórek handlowych kontrahenci otrzymują na targach kompleksową ofertę technologii, zastosowań i innowacyjnych rozwiązań, które z sukcesem będą mogli wprowadzić w swoich punktach handlowych.
EuroShop od 1966 roku to targi numer 1 dla branży handlowej.
Statystyki z ubiegłych lat:
2 229 wystawców z 56 krajów (w tym 816 firm z Niemiec i 1 413 z zagranicy), 116 579 m2 powierzchni wystawienniczej netto zarezerwowanej przez wystawców, 109 496 specjalistów ze 100 krajów, którzy odwiedzili targi (w tym 37% z Niemiec i 63% z zagranicy).
Zakres branżowy targów EuroShop:
– wyposażenie magazynowe dla sklepów i innych komórek handlowych: kompleksowe rozwiązania dla sklepów detalicznych, hurtowni, super- i hipermarketów, piekarni, cukierni, stacji benzynowych i innych
– uposażenie personelu
– dekoracje wystaw
– inne rozwiązania techniczne w zakresie wyposażenia sklepów i handlu
– nowe rozwiązania w dziedzinie promocji sprzedaży, reklamy, prezentacji
Odwiedzajacy to przede wszystkim: przedstawiciele sektorów handlu detalicznego food i non-food ze wszystkich branż, handlu hurtowego, gastronomii systemowej i rozrywkowej, sprzedaży wysyłkowej i handlu w internecie, sektoru bezpieczeństwa i IT, przemysłu konsumpcyjnego, banków i usług finansowych, architekci, projektanci sprzedaży detalicznej, Visual Marchandisers, specjaliści ds. marketingu, projektanci wystaw.
Sektory główne targów obejmują: POP Marketing, Expo & Event Marketing, Retail Technology, Lighting, Visual Merchandising, Shop Fitting&Store Design, Food Tech & Energy Managment.
MW