Aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu i dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystać jego narzędzia w kampaniach marketingowych oraz jak odnaleźć się w dobie postępującej technologii, warto wybrać się 14 marca na konferencje Cross Digital Marketing 2017.
Świat cyfrowy jest wielowymiarowy i naprawdę jest już wszędzie, a co więcej jest coraz bardziej realny. Odnalezienie się w nim wymaga nie tylko wiedzy, ważne jest przede wszystkim holistyczne podejście do digital marketingu.
Cross Digital Marketing to wydarzenie które powstało z myślą o marketingowcach poszukujących inspiracji, motywacji, digitalowej energii i pomysłów. W ciągu jednego popołudnia, w warszawskim Digital Knowledge Village, odbędzie się cykl wystąpień ekspertów z różnych obszarów marketingu. Prelegenci opowiedzą o tym, jak wykorzystać kanały i narzędzia szeroko pojętego cross digital marketingu m. in. Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM. Nie zabraknie również ciekawych case study.
Organizatorem wydarzenia jest agencja interaktywna Mint Media. Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital – KnowledgeHub.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, OOH magazine oraz PublicRelations.pl.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Liczba miejsc ograniczona.
W trakcie wydarzenia zostaną omówione wyniki ankiety skierowanej do marketerów, którą można wypełnić TUTAJ.
MW