Logo

Trade marketing

Szukamy najlepszych kalendarzy w 2017 roku

Trwa trzecia edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy Zoom Art. Najciekawsze realizacje poznamy już w marcu.

Otwarta formuła konkursu
Organizatorzy zapraszają do zgłaszania prac:
• zleceniodawców kalendarzy, firmy polskie lub zagraniczne,
• wydawców, agencje reklamowe, drukarnie,
• grafików, fotografów, ilustratorów,
• artystów, którzy uczestniczą w procesie powstawania kalendarza.
Konkurs jest otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy o dowolnej tematyce. Kwalifikują się kalendarze wszystkich rodzajów: ze zdjęciami, z ilustracjami, a także kalendarze czysto graficzne.

„Szczęśliwa trzynastka” kategorii
Kalendarze można zgłaszać w 13 kategoriach, w tym również w kategoriach dodatkowych: najlepsza ilustracja w kalendarzu, najlepsza fotografia w kalendarzu (w tych grupach oceniany będzie design fotografii, jej jakość oraz technika wykonania) oraz w kategorii najlepsza jakość kalendarza (w tym wypadku przy ocenie będzie brana pod uwagę jakość druku, papieru, a także uszlachetnienia). Laureaci zostaną uhonorowani pierwszym, drugim i trzecim miejscem oraz wyróżnieniami.

– Wszystkie kalendarze zgłoszone do konkursu, zostają ocenione według następujących wskaźników: koncepcja, typografia, projektowanie, fotografia, ilustracja, jakość druku, ale również według indywidualnych kryteriów Jury. W jego składzie znajdą się osoby profesjonalnie zajmujące się m.in. grafiką, projektowaniem i fotografią. Zachęcam do udziału zleceniodawców, wydawców i twórców, potrafiących z kalendarza uczynić dzieło sztuki – podkreśla Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej Agencji AgirArt, organizatorka Zoom Art.

Termin nadsyłania prac upływa 24 lutego br.

Finał Zoom Art w Katowicach
Wszyscy uczestnicy konkursu zostaną zaproszeni na Galę Finałową, która odbędzie się 3 marca br. w Rondzie Sztuki w Katowicach. Finał konkursu jest połączony z prezentacją wszystkich zgłoszonych kalendarzy oraz z wystawami towarzyszącymi. Organizatorzy rokrocznie drukują album ze wszystkimi zgłoszonymi pracami, wydawnictwo jest dostępne dla każdego uczestnika Zoom Art.

Szczegóły na stronie www.zoomart.pl

OOH magazine jest patronem medialnym konkursu.

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2017. Pobierz wersję online TUTAJ.

JK