Logo

Marketing MIX

Cityboard Media dla Iwo

Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na 10 ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.

Gdy tylko Iwo się urodził, jego ojciec miał plan.

– Piłka to całe moje życie. O niczym tak nie marzyłem, jak o dniu, kiedy razem z synkiem pójdziemy na stadion, będziemy cieszyć się z goli i smucić razem z przegranych. Niestety nic z tego, bo rzeczywistość okazała się brutalna – mówi Zbyszek Maciołek, ojciec Iwa. Chłopiec od urodzenia robił wszystko inaczej, po swojemu. – Próbował usiąść, raczkować, biegać, czyli robić to wszystko, co robią dzieci, ale przychodziło mu to z większym trudem – mówi Maciołek. Gdy rodzice zorientowali się, że dziecko nie rozwija się tak, jak rówieśnicy, poddali Iwa badaniom. – Dopiero, gdy synek miał 14 miesięcy i zaczął chodzić, lekarze potwierdzili nasze obawy i zaczęła się wędrówka od lekarza do lekarza, od badania do badania, od szpitala do szpitala, aż w końcu po rezonansie mózgu, we wrześniu 2016, już nikt nie miał wątpliwości – opowiada Maciołek. Okazało się, że chłopiec ma Mózgowe Porażenie Dziecięce. – Przed nami wiele lat pracy, ponieważ Iwo ma problemy z utrzymaniem napięcia mięśniowego. Spastyka pojawia się momentalnie, kiedy Iwo przestaje się ruszać, rozciągać, ćwiczyć – mówi ojciec.

Ćwiczenia i rehabilitacja, to jednak nie wszystko. Szansą dla chłopca może być operacja zwaną selektywną rizotomią grzbietową. W Stanach Zjednoczonych jest lekarz, który może ją przeprowadzić. Jak zwykle w takich sytuacjach, przeszkodą są pieniądze. Potrzebne jest ponad 260 000 złotych. Pomóc może każdy i to w bardzo prosty sposób. Są dwie drogi:

– wpłacając dowolna kwotę, poprzez stronę -> Siepomaga.pl

– przekazując 1% podatku przy rocznym rozliczeniu PIT, numer KRS 0000037904.

W akcję pomocy Iwo włączył się Cityboard Media.

Postanowiliśmy zrealizować na naszych tablicach reklamowych w Warszawie kampanię promującą akcję pomocy dla chłopca. Nasi graficy zaprojektowali plakaty, z własnych środków je wydrukowaliśmy, a serwisy zajmujące się instalacją zadeklarowały, że zawieszą je dla Iwa za darmo. Ponad to w naszych serwisach internetowych Cityboard.pl i Kupecolight.pl zamieściliśmy banery odsyłające do strony Iwo w portalu Siepomaga.pl. Liczymy, że w ten sposób uda zgromadzić się potrzebne środki – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

Muszę uzbierać pieniądze, które pomogą naszemu dziecku żyć normalnie i nic poza tym się nie liczy. Kiedy patrzę, jak mój dzielny chłopak znosi to wszystko, jestem z niego bardzo dumny – komentuje tata Iwa.

Kampania na tablicach reklamowych potrawa do końca kwietnia i będzie realizowana przy użyciu ekoplakatu. 

JK