Logo

Marketing MIX

Konkurs Innovation 2017

Łamiący schematy, płynący pod prąd, eksperymentujacy, odnoszący sukcesy – dla takich właśnie ludzi jest konkurs Innovation 2017!

Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:

  1.       Innowacyjny biznes: produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  2.       Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  3.       Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czas.

Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.  

Przewodniczącym jury konkursu Innovation jest Witold Ziobrowski, Wiecprezes Grupy Neuca.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy:  Saatchi & Saatchi, Havas Media Group

Partnerzy:  NIELSEN,  AMS,  Procter & Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan

Patronat medialny: Gomobi, F5, ADMONKEY

Audytor konkursu: LSW

MW