10 marca w klubie Endorfina w Katowicach miał miejsce wyjątkowy event. Wyjątkowy, bo zorganizowany przez agencję specjalizującą się w spektakularnych i nietuzinkowych eventach, czyli Exclusive Event. Wyjątkowy, bo zorganizowany przez kobiety dla kobiet, czyli team EE dla swoich klientek, partnerów oraz mediów z okazji dnia kobiet. I wreszcie wyjątkowy, bo odbył się dla uczczenia dużej zmiany, jaka obecnie zachodzi w firmie.
Ladies Night to już drugie wydarzenie tego rodzaju zorganizowane z okazji Dnia Kobiet. Jednak tegoroczne wydarzenie było wyjątkowe. Bazując na swoim ponad 11 letnim doświadczeniu w kreowaniu wydarzeń, firma Exclusive Event zaprezentowała swoją nową, dojrzalszą tożsamość, która wykracza zdecydowanie poza ramy organizacji imprez.
Dziś Exclusive Event to marka dostarczająca kompleksowe know-how przy organizacji wydarzeń firmowych. To marka, która wie, jak wykorzystać elementy nowoczesnych narzędzi marketingowych do stworzenia spójnej strategii komunikacji opartej o event. To marka, która jest świadoma i ma na to dowody poparte wieloletnim doświadczeniem, że budowanie relacji w oparciu o event marketing jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które powinno być na stale uwzględnianie w strategicznych decyzjach i planach firm. Potrzeba zmiany i reorganizacji dzisiejszej struktury, ale przede wszystkim zakresu świadczonych usług i oferty, była więc koniecznością. Stąd decyzja o wyodrębnieniu nowych działów odpowiedzialnych za tworzenie kompleksowych strategii, wciąż jednak bazujących na fundamencie, jakim jest event.
Zmiana struktury organizacyjnej pociągnęła za sobą kolejne, m.in. rebranding firmy.
– Decyzja o odświeżeniu logotypu była spontaniczna i podyktowana chęcią liftingu logo pod kątem graficznym. Z chwilą, gdy przystąpiliśmy do tego procesu, okazało się jednak, że projekt ten jest zdecydowanie bardziej wielowymiarowy i wymaga diametralnej zmiany. Patrząc na obecną pozycję i strategię rozwoju Exclusive Event, rebranding okazał się być narzędziem do mocnego zaakcentowania wydarzania, jakim jest rozszerzenie portfolio oferowanych usług w zakresie kompleksowej obsługi klientów. W ten sposób podkreślamy nasze ponad 11 letnie doświadczenie w strategicznym doradztwie w obszarze event marketingu i nasze nowe spojrzenie na ten biznes – mówi Adriana Piekarska, CEO Exclusive Event.
Podczas wieczoru Ladies Night, odbyła się oficjalna premiera nowego logotypu.
Jakie jest nowe logo EE? Dynamiczne i… niezmiennie różowe. Nowoczesna czcionka nawiązuje do dzisiejszych trendów w projektowaniu graficznym, doskonale opisuje nową odsłonę Exclusive Event. Wiele elementów w nowym logo ma wymiar mocno symboliczny, np. pierwsza litera „E” pozbawiona jest łączników pokazując, że dziś firma pracuje na wielu płaszczyznach. Logo zaprojektowane jest tak, aby z łatwością można je było przekładać na inne, nowe obszary, którymi EE będzie się w ramach swojej nowej strategii profesjonalnie zajmować. Obszary te to kompleksowe rozwiązania w zakresie doradztwa strategicznego, działania PR, e-marketing, branding, social media, grafika i design, czyli wszystko to, co mieści się pod pojęciem marketingu 360.
[galeria=”1″]
OOH event! i OOH magazine byli partnerami wydarzenia.
Więcej informacji o evencie: ZOBACZ TUTAJ.
JK