POS Media jest liderem na europejskim rynku nośników reklamowych. Świadczy szeroki zakres usług sprzedażowych i związanych z reklamą w punktach sprzedaży. W dniach 7-9 listopada 2016 r. firma zorganizowała SHOWROOM w Warszawie – wydarzenie ze świata materiałów POS i różnych nośników reklamowych w ich naturalnym otoczeniu.
POS Media prowadzi oddziały w 13 krajach Europy, gdzie reprezentuje prawa reklamodawców w wiodących europejskich sieciach detalicznych, takich jak Tesco, Ahold, Metro, SPAR, Kaufland, Casino, Auchan, Magnit, Lenta i inne.
Do usług sprzedażowych firmy zaliczają się takie działania jak promocje, merchandising, usługi związane z ambasadorami marek, nośnikami cyfrowymi, kuponami, kontrolami w sklepach, itp. Mają one podstawowe znaczenie dla skuteczności kampanii prowadzonych na sklepowych nośnikach reklamowych, są również świadczone jako odrębne, samodzielne usługi. POS Media Poland oferuje szeroki zakres usług, od koncepcji do realizacji, w tym produkcję, pełną logistykę i bieżące raportowanie. Dzięki strategicznemu partnerstwu nawiązanemu w 2011 roku z francuską firmą HighCo, firma dociera aktualnie do ponad 400 milionów konsumentów i jest dodatkowo obecna we Francji, Hiszpanii, Luksemburgu i Wielkiej Brytanii.
POS Media Europe posiada następujące przedstawicielstwa: POS Media Czechy, POS Services Węgry, POS Media Polska, POS Media Słowacja, POS Media Ukraina, POS Media Niemcy i POS Media Rosja.
Podświetlana brama (po lewej) / Shelfstopper LED (po prawej)
Już po raz drugi w historii firmy POS Media Poland, zorganizowany został SHOWROOM, podczas którego zaprezentowane zostały nowe rozwiązania koncepcyjne i produkcyjne nośników wspierających sprzedaż (POSm).
– Od wielu lat pracujemy nad tym, aby nasze rozwiązania in-store były coraz ciekawsze i innowacyjne. Najlepszym rozwiązaniem aby pochwalić się swoimi ideami jest organizacja eventu, podczas którego nasi klienci mogą zapoznać się z nowymi technikami produkcyjnymi, wykorzystywanymi materiałami, zastosowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Jesteśmy ich przewodnikami podczas prezentacji nośników, dzięki czemu na bieżąco możemy rozwiewać wątpliwości i proponować najlepsze rozwiązania. SHOWROOM organizowany jest w naturalnym środowisku, czyli w wybranym Hipermarkecie Tesco, którego jesteśmy głównym partnerem w zakresie komunikacji in-store. Dzięki temu rozwiązaniu, nośniki są prezentowane w ich naturalnym środowisku, klienci mogą ocenić ich widoczność oraz reakcje konsumentów – podkreśla Marta Kulcak-Boryń, Managing Director POS Media Poland.
Wiele z prezentowanych w tej edycji nośników, zrobiło ogromne wrażenie na konsumentach oraz na klientach. Wzrok przyciągały swoim rozmiarem, np.: wielkoformatowe naklejki podłogowe zajmujące całą kategorię. Trudno było przejśc obojętnie obok innowacyjnych rozwiązań technologicznych, np. bramy do wejścia do danej kategorii, z obrotową i podświetlaną półką, umieszczoną w podstawie bramy, pozwalającą na oryginalną prezentację produktu. Zaciekawienie wzbudziły także naklejki podłogowe po których można rysować kredą, prowadząc przy tym m.in. animacje skierowane do dzieci. Zaprezentowano również wiele rozwiązań pozwalających na wykorzystanie oświetlenia diodowego, elementów nośników wprowadzanych w ruch dzięki zasileniu elektrycznemu. SHOWROOM dobitnie pokazał, że przy produkcji nośników można wykorzystać produkty klientów lub zastosować tylko wybrany element. Podczas eventu można było zobaczyć takie ciekawe rozwiązanie, jak np. shelfstopper, w którym umieszczono kawę w ziarnach.
– Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za otwartość na nowe pomysły i za chęć ich wdrażania. Szczególnie ważną rolę odgrywają także innowacyjne pomysły powstające w agencjach reklamowych, które my, obok naszych pomysłów, chętnie produkujemy – zaznacza Marta Kulcak-Boryń.
– Mamy w swojej ofercie kilkadziesiąt nośników, nad rozwojem których cały czas pracujemy. Dzięki temu, że jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym czerpiemy przykłady także z rynków, na których równie prężnie działają inne nasze oddziały. Już wkrótce zaprosimy na nasz następny SHOWROOM – dodaje przedstawicielka firmy POS Media Poland.
Shelfstopper z produktem (po lewej) / Naklejka kasowa (po prawej)
Podczas SHOWROOM goście POS Media Poland mogli także poznać ofertę usług dodatkowych. Firma organizuje akcje promocyjne w dużych sieciach handlowych oraz mniejszych punktach sprzedaży w całej Polsce. W swojej ofercie ma animacje, konkursy konsumenckie, działania ambientowe, samplingi i degustacje oraz badania opinii i preferencji konsumenckich z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Oprócz standardowych działań w sklepach, gwarantuje również kompleksową organizację dużych wydarzeń specjalnych w ramach szeroko rozumianego field marketingu – w tym imprez otwarciowych, akcji okolicznościowych i tematycznych, zabaw dla dzieci oraz eventów w przestrzeni miejskiej. Firma zapewnia też rekrutację i profesjonalne szkolenie personelu, kreację i produkcję materiałów promocyjnych, logistykę, koordynację i kontrolę prac nad projektem oraz analizę przeprowadzonych działań.
POS Media Poland posiada unikalny system field marketingu, który umożliwia rezerwację promocji z udziałem hostess, wydarzeń i pokazów w sklepach, zapewniając widoczne korzyści zarówno dla właścicieli sklepów, jak i reklamodawców. Organizuje także konkursy promocyjne, zapewniając klientom ich kompleksową realizację.
Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2017. Pobierz wersję online TUTAJ.