Logo

Trade marketing

Ewa Chodakowska na opakowaniu Vivita

Na półkach pojawia się właśnie nowy produkt Vivita Energia i Ochrona. Produkt prawie dwuletniej współpracy Ewy Chodakowskiej i firmy Polpharma skierowany dla osób dbających o zdrowy tryb życia.

Autorem opakowania jest znana agencja brandingowa Studio Ikar, ma na swoim koncie pracę nad takimi markami jak Żubr, Jan Niezbędny, Krakus, Muszynianka czy Polopiryna.

Agencja Studio Ikar miała stworzyć logo marki i opracować wizerunek produktu. Oczywistym było pokazanie postaci Ewy Chodakowskiej. Na potrzeby przedsięwzięcia była zrealizowana sesja zdjęciowa z udziałem Ewy Chodakowskiej. Nadzór autorski nad sesją zdjęciową był kolejnym zadaniem Studia IKAR.

Oprócz opakowania agencja opracowała także KV marki komunikacji marketingowej (prasa, materiały POS, ulotki).

www.studioikar.pl

JK