Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji digital marketingu They.pl wygrały konkurs skierowany do młodych talentów branży kreatywnej – Young Creatives Open. W tym roku kategoria Open pojawiła się po raz pierwszy.
Praca konkursowa polegała na opracowaniu projektu kampanii na Facebooku i Instagramie dotyczącej bezpieczeństwa dzieci w sieci. Nominację w kategorii Open wywalczyły zespoły z trzech agencji: Saatchi&Saatchi IS, GPD Agency oraz They.pl.
Zwycięski zespół z agencji They.pl odebrał nagrodę podczas gali KTR w Teatrze Polskim 26 maja. Nagrodzony duet wyjedzie w czerwcu na Cannes Lions International Festival of Creativity.
Na przygotowanie pomysłu w formie prezentacji wszystkie drużyny miały 48 godzin od momentu otrzymania briefu. W jury konkursu zasiedli: Arkadiusz Szulczyński, (przewodniczący), Marta Frączek (Saatchi&Saatchi IS), Edyta Kotowicz (Facebook), Tomasz Matuszewski (Follow), Andrzej Jakubczyk.
MW