PKP Intercity ogłasza przetarg dla firm i agencji do składania ofert na usługi eventowe. W przetargu może brać udział każda agencja, która spełnia wymogi formalne opisane w specyfikacji zamówienia m.in. zrealizowała w ostatnich trzech latach dwie imprezy promocyjne na kwotę minimum 150 tys. zł, niestandardowe eventy na kwotę minimum 200 tys. zł. oraz posiada odpowiedni personel m. in. dyrektora kreatywnego z minimum 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku.
– Głównym kryterium wyboru agencji będzie ocena merytoryczna (80%), na którą składać się będzie przedstawianie oferty na trzy zadania m.in. zaproponowanie koncepcji dwudniowego eventu oraz niestandardowego eventu ambientowego związanego z działalnością PKP Intercity i cena (20%) – wyjaśnia Marta Ziemska z Zespołu Prasowego PKP Intercity S.A.
Postępowanie będzie podzielone na trzy etapy. – W pierwszym – oferty będą sprawdzane pod względem formalnym i merytorycznym. Następnie PKP Intercity wyłoni spośród oferentów kilka firm z najwyższą liczbą punktów. W ostatnim etapie prowadzone będą negocjacje z wyłonionymi firmami. W wyniku postępowania PKP Intercity zamierza podpisać maksimum 6 umów ramowych – wyjaśnia Marta Ziemska.
Umowa ramowa ma być podpisana na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia (z możliwością przedłużenia terminu, nie dłużej niż o 6 miesięcy, w przypadku niewykorzystania maksymalnego wynagrodzenia). Maksymalna kwota przeznaczona na realizację zamówienia to 1,5 mln zł netto. Oferty można składać do 19 czerwca br.
Szczegóły przetargu dostępne TUTAJ.
KL