Logo

Marketing MIX

#Po co Ci kapusta?

Marka Burger King rzuciła wyzwanie znanemu BeatBoxerowi – Dharniemu, sprawdziliśmy, czy uda mu się zdobyć Burgera nie płacąc za niego. Pomysł ma na celu promocję oferty „Dobre za Drobne” dostępnej we wszystkich restauracjach Burger King. Dodatkowo akcję wspiera konkurs, w którym można wygrać zaproszenie na darmowego kultowego burgera Whopper®.  

Filmik dostępny jest na stronie konkursowej www.dobrezadrobne.pl, a także na kanałach Dharniego oraz Burger King Polska w Social Mediach. Poza artystą, swoje umiejętności wypróbowała w nim także wokalistka – K-Leah. Film został bardzo dobrze odebrany przez Internautów i do tej pory, na wszystkich kanałach wyświetlono go już ponad 4 miliony razy.

Na stronie za pomocą wirtualnego beatboxera każdy fan marki Burger King może zagrać, w czasie rzeczywistym, własny kawałek beatboxowy, a przy okazji zgarnąć kupon na darmowego Whoopera®. Wystarczy, że doda swój wybrany dźwięk na stronie kampanii.  Konkurs trwać będzie do  12.06.2017 r., a na zwycięzców czeka łączna pula 3000 zaproszeń  na darmowego, kultowego burgera Whopper®.

Dobre za Drobne to oferta promocyjna sieci Burger King, która obowiązuje w Polsce od lipca 2016 r. W ramach oferty Cheeseburger, Hamburger, Kurak, King Nuggets, krążki cebulowe, małe frytki, mały napój oraz lody Sundea kosztują tylko 3,50zł. 

Zobacz czy DHARNIEMU udało się zgarnąć Burgera za darmo:

www.dobrezadrobne.pl

JK