Logo

Event MIX

EXPO-Łódź nowym wystawcą w Strefie EVENT MIX targów reklamy

Expo-Łódź – rozpoznawalna marka na eventowej mapie Polski, w portfolio której znajdują się  prestiżowe wydarzenia o charakterze targowym, kongresowym, konferencyjnym, a także rozrywkowym – dołączyła do grona wystawców FestiwalMarketingu.pl.

Na przestrzeni niespełna trzech lat Expo-Łódź gościło niemal milion odwiedzających z całego świata, stając się doskonałą przestrzenią dla biznesu, działań okołosprzedażowych, wizerunkowych, integracyjnych oraz budowania relacji. Dzięki elastycznej formule adaptacji przestrzeni, w Expo-Łódź odbywają się liczne imprezy modowe, taneczne, koncerty, festiwale czy nagrania telewizyjne, a imponująca powierzchnia oraz wysokość hali wystawienniczej pozwalają na realizację najbardziej wymagających przedsięwzięć.

– Nie boimy się wyzwań. Dzięki temu zbudowaliśmy rozpoznawalną i lubianą markę, która tworzy przestrzeń dla klientów z różnych branż, od niszowych festiwali, po duże wydarzenia specjalistyczne. Wciąż obserwujemy trendy, szukamy pola do poszerzenia możliwości naszego obiektu, ale przede wszystkim skupiamy się na unikatowej ofercie, którą możemy zaproponować partnerom biznesowym i organizatorom. Udział we wrześniowej edycji Festiwalu to doskonała okazja do networkingu oraz prezentacji naszych możliwości – mówi Anna Adamska-Makowska, Prezes Expo-Łódź.

Co Expo-Łódź przygotowało na Festiwal Marketingu? Dowiemy się już we wrześniu! Obiekt zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska F17 w Strefie EVENT MIX wrześniowych targów.

[galeria=”1″]

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana II edycja konferencji Event MIX – wydarzenie z udziałem praktyków i ekspertów eventowych odbędzie się 13 września br.

Film podsumowujący konferencję Event MIX 2016: ZOBACZ TUTAJ.

www.expo-lodz.pl

JK