Logo

Trade marketing

Wyniki konkursu „Kreatywni w druku!”

Z początkiem roku ruszył konkurs „Kreatywni w druku!”, którego celem była promocja wrześniowych targów FestiwalDruku.pl. Zadaniem uczestników było wydrukowanie i przedstawienie w kreatywny i nietuzinkowy sposób „gwiazdy” stanowiącej logotyp targów. Zgłoszenia zbierane były do końca maja.

Obrady były niezwykle burzliwe, a głosowanie zacięte. W końcu – drogą demokratycznego głosowania Jury (przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO) zostały wybrane trzy prace, które zdobyły podium konkursowe. Jury przyznało także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego.

Zwycięskie prace:

I miejsce – Zgłaszający: Advertis. Zadruk UV na białej plexi wyfrezowanej w kształcie logo, plus nafrezowana podstawka. Nagroda: profesjonalny monitor graficzny EIZO


II miejsce
– Zgłaszający: Belesprit. Okulary wydrukowane metodą druku cyfrowego (na drukarce OKI), następnie kaszerowane z tekturą falistą i wycięte. II nagroda – ekspres do kawy.


III miejsce:
Zgłaszający: ARW Focus. Zdjęcie przedstawia logo targów (równoramienną gwiazdę) przedstawione na zasadzie perspektywicznego street-art’u. Każde z ramion jest trzymane przez innego reprezentanta działu firmy i każde z tych ramion ma inny rozmiar (drukowane na płytach Hipps oraz Dibond). Elementy ułożone w odpowiedniej perspektywie tworzą pełnowymiarowe logo targów. Zdjęcie wykonane jest na Bulwarze Xawerego Dunikowskiego we Wrocławiu, na tle Ostrowa Tumskiego. III nagroda – drukarka biurowa.

Jury postanowiło przyznać także jedno wyróżnienie, ze względu na oryginalność wydrukowanego logotypu konkursowego. Wyróżnienie trafia do firmy torbyekologiczne.pl.

Wyróżnienie. Zgłaszający: torbyekologiczne.pl. Technologia druk sublimacyjny pośredni – druk na ploterze Epson SureColor SC-F7000, transfer na kalandrze Transmatic 7360 Sport. Tkanina poliester 100%. Nagroda – zestaw upominków od OOH magazine.

Uzasadnienie werdyktu: W ocenie zgłoszonych prac Jury brało pod uwagę kreatywność wykonania zdjęcia, pomysłowość aranżacji i umiejscowienia logotypu, pod uwagę brana było także wykonanie samego logotypu. W skład Jury weszli przedstawiciele redakcji OOH magazine oraz firmy EIZO – partnera konkursu.

Wszystkie nadesłane w konkursie zgłoszenia zostaną także nagrodzone zestawami kreatywnych kubków. Cała galeria konkursowa (ze wszystkimi zgłoszeniami) będzie niebawem dostępna na łamach OOH magazine.

Organizatorem konkursu jest OOH magazine i FestiwalDruku.pl. Partnerem konkursu jest firma EIZO, producent profesjonalnych monitorów graficznych.

www.festiwaldruku.pl

KL