Do grona sponsorów konferencji MARKETING MIX, dołączyła firma Sekko.
Sekko zostało stworzone przede wszystkim z myślą o wspieraniu produkcji stand’ów i display’ów, oferuje pełen asortyment akcesoriów POS do wykorzystania przez agencje marketingowe oraz bezpośrednio przez sklepy.
– Każdy klient ma indywidualne potrzeby i wymagania – my to rozumiemy, przez co analizujemy i dobieramy ofertę osobno do każdego zapytania. Jako jedyni na rynku staramy się nie pozostawiać Klienta samego z problemem. Firma powstała z chęci stworzenia czegoś więcej niż miejsca, w którym można dostać produkt. Chcemy być partnerem w produkcji i promocji, a nie tylko dostawcą. Wspólnie szukamy rozwiązań, oferując produkty najwyższej jakości. Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań dla firm w zakresie: akcesoriów do promocji w miejscu sprzedaży, elementów konstrukcyjnych standów i display’ów – mówi Piotr Bartkowicz, właściciel Sekko.
– Bardzo cieszymy się, że wśród sponsorów pojawiła się firma SEKKO, zwłaszcza, że zajmują się POS-ami, a ten sektor jest nam bardzo bliski. Właśnie podczas konferencji odbędzie się także wręczenie nagród w konkursie POS STARS na najlepsze display’e reklamowe – mówi Magdalena Wilczak, Marketing&PR Manager w OOH magazine.
www.sekko.pl
Rejestracja na konferencję MARKETING MIX TUTAJ. Liczba miejsc jest ograniczona.
Konferencja odbywa się w ramach targów FestiwalMarketingu.pl
MW