Dekady mijają, kolejne lata lecą i wiele się zmienia. Zmienia się prawie wszystko… Prawie…, bo w wakacje ketchup Włocławek towarzyszy konsumentom – niezmiennie od lat.
Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Gdynia z Sopotem, Włocławek z Płockiem, czy Toruń z Bydgoszczą? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.
W 6 miastach Kujaw i Pomorza pojawiły się właśnie siatki wielkoformatowe, które zobaczyć można przez cały lipiec w popularnych lokalizacjach we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Sopocie i Gdyni. Sezon wakacyjny to również pyszne jedzenie i spędzanie czasu na zewnątrz ze swoją rodziną i przyjaciółmi. Włocławek kontynuuje w tym roku współpracę z foodtruckami. W przedostatni weekend czerwca na zlocie Ligii Foodtrucków na starym mieście w Toruniu strefę Włocławka ulokowaną w centralnym punkcie wydarzenia odwiedziło blisko 7 tys. konsumentów.
Podobnie jak rok temu, tak i w te wakacje Włocławek zaprasza do swojej strefy w Food Porcie nad Wisłą w Warszawie. Food Port to pierwszy i największy tego typu spot foodtruckowy na bulwarach wiślanych. Każdego wakacyjnego miesiąca odwiedza go aż 150 tys. osób! Oprócz spróbowania pysznego jedzenia z ketchupem Włocławek, można tam również się zrelaksować w strefie chill Włocławka.
Agencja odpowiedzialna za kampanię outdoorową: MintMedia
Agencja odpowiedzialna za eventy: BarInclusive
JK