Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla marki Nestlé Płatki Śniadaniowe  

Pełne ziarno pełna kasa” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.). UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 30 września 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji (CINI MINIS, STRAWBERRY MINIS, NESQUIK, NESQUIK ALPHABET, NESQUIK DUO, CHOCAPIC, CHEERIOS MIODOWY, COOKIE CRISP, LION), a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.nestle-cereals-lottery.com. W loterii można wygrać 100 lub 500 złotych, a ponieważ jest ona oparta na mechanizmie winning moments, uczestnicy od razu dowiadują się czy wygrali. Na koniec loterii wszystkie zgłoszenia będą brały udział w losowaniu pięciu nagród głównych. Każda z nich wynosi 10 000 zł.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii,  zaprojektowanie strony www.nestle-cereals-lottery.com dla Polski i czterech innych krajów: Czech, Słowacji, Rumunii i Estonii oraz przygotowanie materiałów POS, które także są adaptowane na lokalne języki pozostałych czterech rynków. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie (m.in. na FB: https://www.facebook.com/nestleplatki/) i na billboardach przy sklepach Tesco.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja McCann oraz studio produkcyjne Orka a za kampanię na Facebook’u – dom mediowy MEC oraz agencja MEC Wavemaker.

JK