20 lipca br. odbył się cykl spotkań prasowych, na których zaprezentowano mediom nową, przełomową linię marki Iwostin – HYDRO Sensitia®. Była to jednocześnie doskonała okazja do obchodów 15-lecia marki na rynku polskim i zakomunikowania zmian, jakie nastąpiły w marce.
Zaproszonym gościom opowiadziano o tym, że miejskie życie i jego tempo zagrażają wrażliwej skórze, która narażona na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, traci wodę i staje się coraz bardziej wysuszona. Stąd konieczność stosowania specjalnie opracowanych preparatów, które działają wielowymiarowo, nawilżają skórę od wewnątrz i chronią ją z zewnątrz, nie dopuszczając do utraty wody.
Takimi preparatami są kosmetyki linii Iwostin HYDRO Sensitia®, zapewniające kliniczny wymiar nawilżania skóry. W skład serii wchodzi sześć preparatów, w których zastosowane zostały innowacyjne, opatentowane składniki aktywne.
Dziennikarze mogli również dowiedzieć się o ważnych zmianach, jakie przygotowano w marce: nowym logo, nowych opakowaniach wszystkich produktów Iwostin, ale przede wszystkim nowej komunikacji: Clinical Skin Care, podkreślającej kliniczny wymiar pielęgnacji skóry, przy zastosowaniu dermokosmetyków Iwostin.
Po części oficjalnej goście zostali zaproszeni do skorzystania z dwóch przygotowanych specjalnie na tę okazję aktywności. Aby podkreślić istotę nawilżenia i rolę jaką, nie tylko dla skóry, pełni woda, goście mieli okazję poznać tajniki tureckiej sztuki malowania na wodzie Ebru. Przy barze tlenowym zaproszone osoby mogły za pomocą terapii tlenowej wspomóc swoją skórę od wewnątrz.
JK