Za rewitalizację wizerunku marki odpowiedzialne jest warszawskie studio Brandy Design.
Popularna płynna przekąska od Chias Brothers od niedawna dostępna jest na rynku w nowej, intensywnie kolorowej szacie graficznej. Zmianie wyglądu opakowań towarzyszył redesign logotypu marki i debiut nowych, funkcjonalnych produktów – kojącego nerwy Harmony oraz pobudzającego Energy.
– Do naszych zadań należało uspójnienie portfolio, wprowadzenie nowej sublinii oraz podkreślenie widoczności marki na tle rosnącej konkurencji. Zaproponowane przez nas zmiany to między innymi dominujące logo oraz śmiałe użycie nasyconego koloru, bezpośrednio komunikującego smak i funkcję każdego SKU – mówi Maciej Konopka, dyrektor kreatywny Brandy Design.
Przeprowadzone zmiany pozwoliły zwiększyć rozpoznawalność marki wśród konsumentów, dzięki czemu Chias pozostaje liderem w swojej kategorii. Przearanżowana architektura marki uwzględnia również możliwość dalszej, systematycznej rozbudowy portfolio.
JK