14 września br., w Centrum Targowym Expo XXI w Warszawie, odbędzie się druga edycja konferencji szkoleniowej „Label Innovations”. Jej organizatorami są firmy Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska. Wydarzenie, przebiegać będzie pod hasłem „Co mówi twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Jest ono skierowane do właścicieli marek z różnych segmentów rynkowych oraz pracowników firm produkcyjnych, wykorzystujących etykiety i opakowania w kontekście promowania i uatrakcyjniania swoich wyrobów. Z ramienia API Group weźmie w nim udział David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali, który wystąpi z referatem zatytułowanym „Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania”.
Druga edycja konferencji „Label Innovations” skupi się na zagadnieniach takich jak: konstrukcja marki premium i strategia jej wdrażania, projektowanie graficzne marek premium czy też technologie drukowania i uszlachetniania, wspierające wizerunek marki luksusowej. Prelegenci będą starali się odpowiedzieć na pytanie, co konsumenci najbardziej cenią w markach premium; przedstawione zostaną także historie kilku z nich oraz sukces rynkowy, jaki odniosły dzięki zmianie postrzegania przez odbiorców. Tematyka – zdaniem organizatorów – wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim, które wskazują na systematyczny wzrost zainteresowania markami luksusowymi oraz ich wpływ na cały rynek, m.in. produkty masowe, coraz częściej przypominają wyroby z wyższej półki.
Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska:
– Miło jest nam znaleźć się wśród organizatorów tego wydarzenia, którego pierwsza, ubiegłoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem osób z różnych branż. Jako producent specjalistycznych folii i laminatów, jak również rozwiązań umożliwiających ich wdrażanie, chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą w tym zakresie. David Peters, który znajdzie się w gronie prelegentów konferencji, to osoba o ponad 20-letnim doświadczeniu w obszarze projektowania i tworzenia marek premium. Odpowiadał za wprowadzanie ich na rynek, obecnie wspiera naszych klientów, jak również właścicieli marek, w skutecznym wzbogacaniu ich produktów, pomagającym w wyróżnieniu się na półce sklepowej
Konferencja „Label Innovations” będzie jednym z wydarzeń towarzyszących kolejnej edycji targów FestiwalDruku.pl i FestiwalMarketingu.pl, jakie odbędą się w dniach 13-14 września br. w Expo XXI Warszawa.
– To stworzy dodatkową synergię i – taką mamy nadzieję – zwiększy zainteresowanie wydarzeniem, które współorganizujemy. Zwłaszcza, że zestaw prelegentów jest bardzo ciekawy – obejmuje m.in. przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, firm Nielsen, Albedo Marketing czy Etykiety pl. Etigraf – pomysłodawcy i głównego organizatora konferencji. Już dziś zatem serdecznie zapraszamy do udziału w tym spotkaniu – kontynuuje Katarzyna Kozińska.
Jak informują organizatorzy, podczas jego trwania uruchomiona zostanie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek”. Jest on skierowany do firm, które podejmują działania zmierzające do rozwinięcia swoich marek, a przy tym poszukują wsparcia ekspertów w realizacji pomysłów.
2. edycja konferencji „Label Innovations” odbywać się będzie w godzinach 10-15 w sali konferencyjnej B hali wystawowej Expo XXI.
Rejestracja i sprzedaż biletów jest realizowana przez strony internetowe http://www.labelinnovations.pl oraz http://www.bilety24.pl/.
Cena biletu wstępu wynosi 199 zł netto.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK