Nanobiotic to innowacyjna marka produktów o działaniu antybakteryjnym, antygrzybiczym i regenerującym, których składnikami są nanocząsteczki srebra, złota i miedzi. Brandy Design odpowiedzialne było w całości za kreację marki, począwszy od namingu i strategii, po projekty opakowań i komunikację.
– Kilka lat wcześniej stworzyliśmy dla Nano-Tech Polska linię produktów Nanobiotic, NanoBioCare i NanoBioClin. Design opakowań został wówczas doceniony srebrną statuetką KTR. Zmiana koncepcji marketingowej wymusiła przebudowę struktury marki i dostosowanie jej strategii do nowych okoliczności rynkowych. W tym celu zaproponowaliśmy stworzenie jednej, silnej, parasolowej marki Nanobiotic. Mając na uwadze medyczne pochodzenie produktów, głównym wyzwaniem rebrandingu było podkreślenie ich kompetencji i wiarygodności – tłumaczy Maciej Konopka, dyrektor kreatywny Brandy Design.
Komunikacja wizualna linii Nanobiotic MED to połączenie wzbudzającego zaufanie minimalizmu z efektownym podkreśleniem szlachetnych składników oraz potwierdzonej certyfikatem jakości. W konsekwencji produkty są odbierane jako profesjonalne, skuteczne i nowoczesne.
JK