Logo

Trade marketing

Ostecx dla AleBrowar – seria nowych etykiet

Ostecx Créative po raz kolejny zaprojektował wyjątkowe etykiety dla piw AleBrowaru. Najnowsze prace są rozwinięciem dotychczasowego, mocno rozpoznawalnego stylu marki.

Rok 2017 to seria nowości w portfolio AleBrowaru, co związane jest również z otwarciem własnego zakładu produkcyjnego w Lęborku. W pierwszym półroczu fani marki mieli już okazję skosztować West Coast IPA „What-a-Shot”, White IPA „Hula Hop”, Milkshake Pale Ale „Shake The World”,  i New England IPA „Not So Scary”. Z kolei 18 sierpnia br. na rynku  zadebiutuje Hazy Juicy Double IPA „El Fruto”. Wszystkie piwa są oferowane w ramach podstawowej linii produktowej AleBrowaru i rozwijają koncept kreatywny towarzyszący marce od jej rynkowego debiutu. Autorem charakterystycznych ilustracji jest Łukasz Belcarski. 

[galeria=”1″]

Sébastien Ploszaj, art director w Ostecx Créative, tak ocenia współpracę na linii browar-agencja oraz ostatnie realizacje:

– Dzięki zaufaniu jakim obdarzył nas klient oraz konsekwencji po stronie AleBrowaru udało się zbudować silną i rozpoznawalną markę. Z perspektywy ostatnich 5 lat można też śmiało powiedzieć, że etykiety AleBrowaru i zaproponowana przez nas konwencja miały duży wpływ na styl komunikacji browarów rzemieślniczych w Polsce. Nowe realizacje dowodzą, że koncept kreatywny z postaciami może być cały czas atrakcyjną i wyróżniającą propozycją na rynku. Z przyjemnością siadamy do kolejnych projektów.

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

JK