Logo

Marketing MIX

Marywilska 44 z kampanią OOH

W sierpniu Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 ruszył z kampanią outdoorową promującą zbliżające się otwarcie. Do promocji wykorzystano największy wolnostojący nośnik reklamowy w Polsce.

Wodny Park Handlowy Marywilska 44 zlokalizowany jest na Białołęce, w północno-wschodniej części Warszawy, w sąsiedztwie CH Marywilska 44. Na 12 tys. mkw. powierzchni dostępnych będzie 8 tys. mkw. lokali do wynajęcia oraz 3 tys. mkw. powierzchni sportowo-rekreacyjnej. W Parku znajdą się sklepy z asortymentem wyposażenia domu oraz punkty gastronomiczne. Zaplanowano także strefę rekreacyjno-sportową, w której znajdzie się między innymi park trampolin JUMP ARENA. Otwarcie Parku planowane jest na IV kwartał 2017 roku.

Kampania Parku Wodnego realizowana jest na nośniku megacityboard (19×9 m), czyli największym wolnostojącym nośniku reklamowym w Polsce, który należy do Cityboard Media. Ekspozycja potrwa do końca września 2017. 

MW