Logo

Marketing MIX

Kibicuj FC Bayern z 4Frame!

Jak kibicować, by wygrywać mistrzowskie nagrody? 1 września ruszył ogólnopolski konkurs #mistrzowskiezagranie, w którym nagrodą jest wyjazd na mecz Bayern Monachium oraz koszulki i piłki, w tym z  autografami zawodników. Za komunikację, mechanizm i stronę www konkursu realizowanego we współpracy z FC Bayern odpowiada Agencja 4Frame.

Otwarcie nowego sezonu Bundesligi porywa do kibicowania zapalonych fanów Bayern Monachium i większość polskiego piłkarskiego podwórka. Dla jednych jak i drugich ogólnopolski konkurs organizowany pod patronatem FC Bayern, to okazja do spełnienia marzeń o kibicowaniu na monachijskich trybunach!

Konkurs #mistrzowskiezagranie realizowany jest przez 4Frame dla firmy Carbotex, dystrybutora produktów z licencją niemieckiego mistrza. Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie mechanizmu konkursu orz projekt i obsługę strony www.mistrzowskiezagranie.pl.

Konkurs wystartował 1 września 2017 r, a zakończy się w marcu 2018 r. Nagrodą główną jest podwójny wyjazd do Monachium na mecz FC Bayern w ramach Bundesligi. Aby zawalczyć o miejsce na trybunach trzeba dokonać w okresie sprzedaży promocyjnej zakupu produktu firmy Carbotex z licencją FC Bayern Monachium i pokazać „Jak kibicujesz drużynie Bayern Monachium”.

Okazji do uwiecznienia piłkarskich emocji będzie sporo. 18 sierpnia br. wystartowała Bundesliga 2017/2018. 55. sezon niemieckiej pierwszej klasy rozgrywkowej w piłce nożnej potrwa aż do maja. 

MW