85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.
Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po 7 nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po 6 nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.
Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).
Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca Prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Konkurs wspierają:
Lista nominowanych: ZOBACZ TUTAJ.
JK