Agencja Peppermint nawiązała współpracę projektową z Nowy Adres S.A. w związku z kampanią promocyjną Targów Mieszkań i Domów
Zadaniem agencji Peppermint było stworzenie nowej komunikacji wizualnej materiałów reklamujących Targi Mieszkań i Domów, które odbywają się w pięciu największych polskich miastach – Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Główne działania kampanijne odbywają się w ATL-u, zaś działania wspierające w digitalu.
Zadaniem Peppermint było stworzenie idei kreatywnej, która pozwoli wyróżnić się Targom Mieszkań i Domów wśród podobnych wydarzeń, a także pozwoli odbiorcy zapamiętać samą markę. Spośród propozycji przygotowanych przez agencję została wybrana koncepcja „Witamy w domu”.
– Zaproponowany przez agencję motyw wycieraczki i ludzi stojących na progu domu nie był jeszcze wykorzystywany w branży nieruchomości, więc z pewnością ta kreacja będzie się wyróżniać w przestrzeni miejskiej oraz przyciągnie uwagę osób planujących zakup mieszkania – mówi Dorota Borowska, Specjalista ds. Marketingu, Nowy Adres S.A.
Efekty współpracy w postaci kampanii OOH i szeroko zakrojonych działań w internecie można zobaczyć w Poznaniu od 28.08, w Trójmieście od 1.09, Warszawie od 16.09, Krakowie od 16.09 oraz we Wrocławiu od 1.10.
– Naszym celem było przede wszystkim wybicie się z jałowej komunikacji konkurencji i skuteczne dotarcie do naszej grupy docelowej – podkreśla Magda Krejpcio, New Business Manager, Peppermint.
JK