Logo

Event MIX

MAREK BUDOWNICZY – czyli bezpłatny webinar o tworzeniu strategii marki

Co stoi za przemyślanymi i skutecznymi działaniami marek? W jaki sposób pobudzić swoją markę do działania? Jak wyróżnić się na rynku w dobie hiperkonkurencji? Fundamentem jakichkolwiek działań, które mają szanse na powodzenie powinna być przemyślana i spisana strategia. Dlatego już 19.10 (czwartek) odbędzie się pierwszy, bezpłatny webinar organizowany przez agencję kreatywną Kava Studio.

Strategia marki to jeden z pierwszych kroków, jaki powinno się podjąć stawiając własny biznes. Jest ona potrzebna zarówno mikro, jak i mikroprzedsiębiorstwom. Dlatego wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia strategii marki zapraszamy na pierwszy, bezpłatny webinar, który odbędzie się 19.10 (czwartek) od 19.00 do 20.00. Cykl webinarów pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, podczas których słuchacze zostaną przeprowadzeni przez proces tworzenia strategii marki. W czasie pierwszej części webinaru uczestnicy dowiedzą się między innymi czym jest strategia marki, do czego jest potrzebna, a także poznają elementy z jakich składa się strategia marki.

Celem webinaru jest wsparcie rozwoju przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.

Zapisy na szkolenie online odbywają się TUTAJ.

Webinarium jest bezpłatne. Skierowane jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki.

Webinar poprowadzi Szymon Pieczyński –  współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej. Trener i prelegent konferencji marketingowych i biznesowych. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek, jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.

MW