Logo

Trade marketing

Sukcesy na arenie międzynarodowej w branży POS

6 nagród, z czego 3 główne w konkursach we Francji i Włoszech. Dodając do tego kolejną Gazelę Biznesu i Diament Forbesa, ATS Display może dziś mówić o bardzo dobrym pierwszym półroczu 2017 roku.

Początek roku dla firmy projektującej i produkującej materiały POS zaczął się doskonale, od zdobycia po raz pierwszy w historii tytułu „Diamentu Forbesa”. Następnie dotarły dobre wieści od redakcji innego biznesowego magazynu, Pulsu Biznesu – ATS Display po raz czwarty z rzędu otrzymał miano „Gazeli Biznesu”.

W kwietniu wyjazd do Włoch na konkurs organizowany przez Retail Institute Italy i pierwsze w tym roku wyróżnienie branżowe. W kategorii POP Durevole, przeznaczonej dla standów permanentnych główną nagrodę zdobywa Chupa Chups Car. Sukces jest tym bardziej warty odnotowania, że główny konkurent polskiej firmy w tej kategorii – Red Sox Appeal per Red Sox autorstwa włoskiego projektanta Alessandro Lucianiego zdobył nagrodę dziennikarzy. Dla firmy z Wiązowny to już drugie takie wyróżnienie z rzędu we włoskim konkursie, rok temu nagrodę główną w swojej kategorii zdobył Coca Cola X-mas Truck. Warto również odnotować, że ATS Display była jedyną polską firmą nominowaną do nagrody głównej w organizowanym w Mediolanie konkursie.

15 czerwca w Paryżu odbyła się z kolei gala francuskiego konkursu branży POS – POPAI, w którym nominowanych zostało aż 5 produktów zaprojektowanych i wyprodukowanych przez firmę z podwarszawskiej Wiązowny. O zwycięstwo w swoich kategoriach walczyły projekty realizowane dla następujących klientów firmy: Aries Power Equipment, Perfetti Van Melle, Moët Hennessy Polska oraz Multikino Polska. Wyniki po raz kolejny muszą budzić uznanie:
• Chupa Chups Car dla Perfetti Van Melle: złoto w kategorii „Food”,
• Stand DC dla Aries Power Equipment: srebro w kategorii „Product line, campaign”,
• MOËT STAND WOW dla Moët Hennessy Polska: srebro w kategorii „Selective retail”,
• Stand na kosy dla Aries Power Equipment: złoto w kategorii „Home & Garden”,
• Open Trolley dla Multikino Polska: srebro w kategorii „Leisure”.

Doświadczony zespół produkcyjny dba o to, by nawet najbardziej śmiała wizja projektantów została wprowadzona w życie zgodnie z założeniami.

Pięć statuetek przywiezionych z francuskiego konkursu to najlepszy w historii wynik ATS Display, która pod względem liczby nagród zostawiła w tyle wielu konkurentów, również tych z francuskiego rynku. A konkurencja była mocna, w paryskim konkursie bierze udział wielu czołowych producentów materiałów POS w Europie, którzy w tym roku zgłosili do konkursu ponad 200 projektów.

– Udział w konkursach branżowych można śmiało porównać do naszej codziennej działalności biznesowej. Przy zgłoszeniach liczy się strategia, są wewnętrzne konsultacje, rocznie produkujemy bowiem kilkaset unikalnych pod kątem designu displayów, z czego wiele jest na tyle innowacyjnych by móc powalczyć o wyróżnienie branżowe. To nigdy nie jest łatwy wybór. Gdy już zgłoszony produkt zdobywa wymarzoną nagrodę, to jest to, podobnie jak w naszej codziennej działalności biznesowej – sukces całego zespołu. Technologia, nowoczesne maszyny, oprogramowanie ERP oczywiście pomagają w osiąganiu sukcesów, natomiast nie znaczyłyby wiele gdyby nie zaangażowanie naszego wykwalifikowanego i doświadczonego zespołu – mówi Adam Stankiewicz, Sales Director i współzałożyciel ATS Display.

Przez ponad 15 lat działalności na rynku materiałów POS, ATS Display zgromadziła już ponad 75 nagród branżowych zdobywanych w konkursach w Polsce, Czechach, Niemczech czy właśnie we Włoszech i Francji. Te sukcesy byłyby nie do osiągnięcia gdyby nie wspomniany zespół, który proces wdrażania materiałów POS ma we krwi. Innowacyjny i przyciągający uwagę design byłby niemożliwy do wdrożenia, gdyby nie wiedza inżynierów w zakresie niezawodności produktu od strony funkcjonalnej i konstrukcyjnej. Każda wizja designera w ATS Display jest weryfikowana przez technologów, których zadaniem jest zachowanie walorów estetycznych bez uszczerbku na wytrzymałości i funkcjonalności produktu, który musi przez dłuższy czas skutecznie aktywować sprzedaż towaru klienta. Ogromna rola jest tutaj także po stronie zespołu produkcyjnego, który dba o każdy detal i powtarzalność produkcji. W swojej ofercie firma posiada rozwiązania standardowe – proste, sprawdzone, z krótkim terminem realizacji. W większości jednak ATS Display projektuje i produkuje POS-y szyte na miarę – innowacyjne, wyznaczające trendy i dające ogromne pole do popisu dla studia projektowego. I właśnie te rozwiązania podbijają następnie europejskie rynki – zarówno w miejscach sprzedaży, gdzie spełniają swoją podstawową rolę, jak i na konkursach branżowych, zdobywając uznanie jury składającego się najczęściej z przedstawicieli branży detalicznej.

Wspomniana kompleksowość oferty materiałów POS stanowi największy atut ATS Display. Liczne nagrody to z kolei wisienka na torcie skutecznego biznesu, dzięki czemu firma z podwarszawskiej miejscowości skutecznie wspiera kampanie marketingowe wiodących marek w Europie, Afryce czy na Bliskim Wschodzie.

Zarząd i pracownicy nie mają jednak w planach spocząć na laurach, ponieważ cele na drugie półrocze poza zdobywaniem kolejnych nagród branżowych pozostają niezmienne: innowacyjność, kreowanie trendów i przede wszystkim satysfakcja klientów, zarówno tych wieloletnich, jak i nowych.
www.atsdisplay.com

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 3/2017. Pobierz wersję online TUTAJ.