Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych, wyjątkowo apetycznych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez Magdę Targosz dwa spoty TV, w których BoboVita podkreśla, jak bardzo troszczy się o swoje produkty na każdym etapie. Celem kampanii 360° jest budowanie świadomości znaczenia sposobu żywienia dla rozwoju dziecka.
Hasło „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” nawiązuje do idei, że jesteśmy tym, co jemy – dotychczas chętnie wykorzystywanej w komunikacji do dorosłych, ale nie do dzieci. Marka BoboVita postanowiła to zmienić, zwracając uwagę, że sposób żywienia ma duży wpływ właśnie na najmłodszych konsumentów.
Odświeżone logo z widocznym sercem podkreśla to, w jaki sposób marka troszczy się o swoje produkty na każdym etapie. BoboVita wspiera rodziców w żywieniu ich dzieci w kluczowym okresie 1000 pierwszych dni życia, dając to, co najlepsze – portfolio produktów bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.
Nowe opakowania kaszek, obiadków, deserków i musów w tubkach to także podkreślenie dbałości o produkty – poprzez naturalny wygląd etykiet, makro zdjęcia składników, a także lepiej widoczne skład czy wskazanie wieku.
Autorem koncepcji kreatywnej „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” jest WALK. KV przygotowała agencja SYZYGY, która jest również odpowiedzialna za stronę www.bobovita.pl. Spoty reklamowe do TV przygotowała agencja Havas Warsaw, a produkcję realizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a online K2 Media. Za działania w social media odpowiada agencja VML, a za działania PR – Alert Media Communications.
JK