Wśród wystawców Promo Show Professional, nowej inicjatywy na rynku artykułów promocyjnych, znalazła się firma Falk&Ross Group Polska, dystrybutor odzieży reklamowej oraz roboczej mający 40-letnie doświadczenie w działalności na rynku europejskim.
PSP 2018 to nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału przyszłego roku, która powstała dzięki współpracy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych i ma na celu stworzenie nowej jakości spotkań do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje. To komfortowe warunki prowadzenia rozmów handlowych i odpowiedź na potrzeby grupy czołowych dostawców artykułów promocyjnych.
Jak wskazuje Paweł Gołajewski, Prezes Falk&Ross, decyzja o uczestnictwie w Promo Show Professional nie została podjęta spontanicznie. – Wraz z innymi firmami przeanalizowaliśmy różnorodne aspekty tego przedsięwzięcia i zgodnie podjęliśmy decyzję, że chcemy ten projekt zrealizować. Promo Show Professional oferuje Klientom zupełnie inny komfort spotkań i rozmów handlowych. To nowa koncepcja w naszej branży. Stawiamy na świeżość, najwyższą jakość obsługi naszych Klientów oraz bardzo przyjazną atmosferę – to dla nas bardzo ważny aspekt. Chcemy, aby spotkania odbywały się bez pośpiechu, dlatego też Klienci będą mogli skorzystać m.in. z bezpłatnego cateringu oraz innych przyjemności przygotowanych przez Promo Show Professional – podkreśla Paweł Gołajewski.
Z firmą Falk&Ross będzie można się zobaczyć podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum (obowiązywać będzie rejestracja online).