Na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow jest miejsce, które nowoczesną aranżacją i innowacyjnymi produktami dla handlu inspiruje i przyciąga uwagę odwiedzających.
To Modelowy Sklep – The Perfect Store, zaprojektowany z uwzględnieniem najnowszych trendów i wyposażony w nowoczesne rozwiązania. Targi RetailShow odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.
Modelowy Sklep odzwierciedla zmiany, jakie zachodzą nie tylko w jakości oferowanych produktów i rozwiązań, ale także w postrzeganiu przez inwestorów potrzeby kreowania wizerunku marki sklepu. Szukanie wyróżników w organizacji przestrzeni sklepowej i odchodzenie od schematów przy jednoczesnym uwzględnianiu potrzeb klienta może stanowić klucz do sukcesu.
W Modelowym Sklepie – wzorcowym sklepie spożywczym, firmy, które go wyposażyły, zaprezentują innowacyjne produkty i usługi. Inwestorzy natomiast w jednym miejscu zobaczą najnowsze rozwiązania i poznają ich funkcjonalności. Będą mogli porozmawiać z dostawcami, a także wymienić się doświadczeniami. Prezentowane w Modelowym Sklepie produkty są dopasowane do różnych grup odbiorców, zarówno do sklepów delikatesowych, jak i dyskontów.
Ożywienie wnętrza sklepowego
Tematem przewodnim tegorocznego projektu są różnorodność i swoboda aranżacji w obrębie jednego wnętrza, które mają zaintrygować i zaskoczyć klienta zarówno projektem, sposobem ekspozycji, jak i ofertą produktów. Jak mówi Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, projektantka Modelowego Sklepu, klient nie powinien się nudzić podczas zakupów, a pozytywne doświadczenie zakupowe ma go skłonić do ponownej wizyty. – W tym roku chcemy pokazać jak można dzielić wnętrze na mniejsze strefy za pomocą koloru, materiałów wykończeniowych i produktów do tej pory niekojarzonych ze sklepami spożywczymi. Spróbujemy przekonać inwestorów, że atrakcyjny wizerunek sklepu jest tym, czego oczekują klienci.
Projektantka Modelowego Sklepu zauważa coraz większą otwartość inwestorów na innowacyjne produkty i usługi oraz docenienie rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas pracy personelu, a klientom ułatwić zakupy. Powszechne staje się stosowanie kas samoobsługowych w celu przyspieszenia procesu zakończenia zakupów. Klienci też coraz częściej korzystają z urządzeń samoobsługowych takich jak krajalnice, automaty do soków, czy lottomaty. Dynamicznie poszerza się też oferta działów zdrowej żywności, kuchni świata, produktów wege czy bio. Modyfikuje się także strefa food to go. Powstają osobne stoiska, gdzie jedzenie przygotowywane jest na miejscu, a to już zaledwie mały krok do otwierania punktów gastronomicznych w obszarze marketów. Tak więc Modelowy Sklep w połączeniu z wykładami w Teatrze Innowacji stanowić będzie bazę inspiracji do rozpoczęcia pracy nad własnym nowym projektem.
VIII Targi RetailShow odbędą się w dniach 15-16 listopada 2017 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej TUTAJ lub w recepcji w dniu targów.
MW